40+3 ff klagen hoor

Ik en het echt meer dan spuugzat.
En dat ben ik eigenlijk al van het begin van mijn zwangerschap allleen toen had ik nog hoop ach wie weet wordt het beter als de eerste drie maanden voorbij zijn en zo probeerde ik telkens wat nieuws om maar beter in mijn vel te zitten en wat minder moe te zijn.
ergens rond dertig weken dacht ik oke niks helpt dus geef je er maar aan over en toen hoopte ik er op dat ze twee weken eerder zou komen. ( Mijn eerste was 4 dagen eerder en een tweede komt ook vaak eerder dus ach) je moet je toch ergens aan vast houden.
Nu ben ik echt ten einde raad ik ben het zo ontzettende spuugzat en dat soms ook nog letterlijk. Iedere dag is er echt 1 teveel. Elke dag denk ik zou ze vandaag komen elk pijntje denk je zou het dan. Maar nee tot nu toe nog helemaal niks. Iedereen om mijn heen blijft vragen sms en en verbaasd kijken wanneer ze me nog zwanger zien. Ondertussen kan ik zelf niks meer hebben ook niet van mijn zoontje van bijna drie. Hij bood vandaag zelfs zijn speen aan toen hij mij zag huilen.

zo ff alles van mij afgeschreven lucht toch weer een beetje op.

Groetjes Corinne

hoop voor je dat de kleine snel komt ik ben zelf met 41+2 bevallen ik had er gelukkig geen moeite mee omdat ik er al een beetje vanuit gegaan was omdat ik bij de andere 2 ook later bevallen ben misschien kun je aan de vk vragen om te strippen misschien kan dat het begin zijn

ach wat sneu voor je, ik voel met je mee! kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent, en ik hoop dat je baby zich snel aandient!! en inderdaad strippen geen oplossing? succes nog even.....

Hoi Corinne,

Ik zit in hetzelfde schuitje als jij en ben het ook spuugzat! Vandaag 40 + 3. Had gedacht dat hij wel eerder zou komen, maar helaas.... Iedere nacht veel wakker van voorweeën. Iedere keer denk ik: zou het beginnen en dan stopt het weer. Echt heel vervelend. Vandaag gevraagd of de vk me wil komen strippen. Had ik bij m'n zoontje ook laten doen en toen begon het 6 uur later. Morgen moet ik naar spreekuur en dan zal ze me strippen. Ben benieuwd......
Ga jij ook vragen om te strippen? Of ben je misschien al bevallen?

Liefs,
truus

Meid wat een ellende.
Ik weet wat het is..jenthe is geboren toen ik41+3wkn was. ik hoop voor je dat het niet zo lang meer gaat duren..en je van de kleine kunt gaan genieten.

Sterkte gr aukje

hallo

ik ben vandaag gestript hopelijk doet het wat. Maar eigenlijk durf ik geen hoop te hebben want je wordt er zo moe van als het weer tegen valt.

hi truus grappig om die naam tegen te komen we noemen de kleine meid al de hele zwangerschap truus dat praat wat makkelijk als het telkens over de baby te hebben.

Groetjes Corinne

Terug
Bovenaan