40,5 weken kleine update

Ik ben nog steeds aan het wachten :-(
Vanmiddag bij de vk geweest. Helemaal verweekt, maar geen ontsluiting dus hij kon niet strippen.
As woensdag moeten we daarom voor controle naar het ziekenhuis :-( en vrijdag ook nog een afspraak bij de vk. Maar hopelijk komt hij eerder!!

Heej meid,

Wat vervelend he, dat wachten... zeker als je al een paar dagen over de datum bent....
Hoop voor je dat de kleine zich snel aandiend... en dat je snel van je kleine hummeltje kunt genieten...

succes woensdag... miss heb je daar meer geluk... en kunnen ze je dan wel strippen...

Succes nog even en rustig aan!

liefs ann

wat lastig dat hij je toch maar laat wachten!
maar gelukkig zal het niet lang meer duren!
en hopelijk gaat alles dan snel goed komen!
nog even en je zult ervan genieten! :)

Vervelend dat wachten, hopelijk duurt het niet lang meer en komt je kleintje.

Ik wens je veel weeën en goede ontsluiting toe!

(haha je wenst je naaste niet snel pijn e.d. maar bij ons is het voor de goede zak toch?)

Liefs Marina

hai...wachten is niet te doen soms...eerst hoop je dat die eerste 12 weken snel voorbij zijn en nu wachten op de komst van je mini-me...... Sterkte ik hoop dat het snel begint zonder strippen....

Nou idd ik hoop dat je kleintje snel komt hoor......bij onze floortje heb ik 13 dagen overtijd gelopen nu bij 4 jaar terug!
Gelukkig had ik toen al 3 cm ontsluiting en konden ze strippen en is ze daarna binnen 4 uur geboren!
Die controlle bij de gyneacoloog wil nog niks zeggen hoor is meestal gewoon protocol.
Er is bij je van binnen al wel veel gebeurt want je bent al helemaal verweekt dus dat is wel een goed teken.
Weetje geef het nog ff tijd............weet het is moeilijk maar zolang die kleine het goed maakt en de natuur zijn gang kan gaan zou ik daar pers voor gaan.
Volg je gevoel maar hij komt echt!!!!
Wie weet ben je gewoon te strippen van de week!

Liefs Louise

Terug
Bovenaan