40,5 weken zwanger ben het zooooo beu

Net als bij de vorige 2 ben ik weer overtijd. Je rekend min of meer toch een beetje op die datum ook al is dat niet waarchijnlijk dat het op die datum gebeurd. Bij mij eerste ben ik 2x ingeleid en is ze met 16 dagen overtijd geboren. En mijn zoontje is uitzichzelf met 8 dagen overtijd gekomen.
Ik hou het huis bij en heb hier en daar nog wel wat dingetjes die ik kan doen, maar zit er gewoon doorheen. Zodra je buiten komt weer al die goedbedoelde reacties. Loop je hier nu nog, moet je niet is gaan bevallen enz... Zo vervelend! Tips om de bevalling op te wekken werken bij mij niet. Zijn er nog vrouwen die overtijd zijn en het ook spuugzat zijn?

greets
 
'k ben weliswaar nog niet overtijd maar ken dat gevoel maar al te goed, Dat wachten,hopen en weten dat t tóch nog wel ff duurt.....Bij mij helpt ook idd nix, alleen geduld.Ben erg benieuwd hoelang ik dit x dr overheen ga.Wens je echt heel veel kracht en succes!! Laat die goed bedoelde maar irritante opmerkingen maar als vet van je rug lopen en probeer je lekker te ontspannen...JIJ moet straks bevallen!!! Sterkte!!!
 
Hoi JIG, wilde gister al 2x reageren maar het bericht werd niet verzonden. Zo te lezen was je zelf ook overtijd. Hoever ben je nu? Ja die iritante opmerkingen... kan ze de ene dag beter hebben als de andere dag. Bedankt voor je begrip en medeleven. Had ik net even nodig.

Groetjes Sanne
 
Hoihoi, k ben nu 26+3, moet dus nog ff.Al gaat t dit x wel erg snel...waar ik een beetje tegenop zie is de periode dat je wel weeen hebt, heftige maar nog niet mag persen...Dat vind ik t ergste van alles, ik ben een typje van, ff alles op alles zetten en dan is t achter de rug, snappie.En ik ben errug benieuwd hoe of t dit x gaat, de 2e was erg snelle bevalling en daar hoop ik natuurlijk wel weer op, maar goed, Afwachten maar, niet onze sterkste kant hè?! ;) Succes hoor, jij staat er nu echt vlak voor he, ooooh spannend!!! Ik hou t in de gaten en hoop dat je snel je beebje in je armen mag houden.LIEFS
 
Weet precies wat je bedoelt! Ben nu 40,3 en met 39 weken was er sprake van inleiden,bovendien is die kleine aan de grote kant dus automatisch denk je dan dat ie wel iets eerder komt... Heb ook al weken last van voorweeen maar het zet steeds niet door. En die reacties zucht....mensen denken dat ze alles maar tegen je kunnen zeggen ofzo. Sterkte nog even!
 
en?? zet het al door bij een van jullie? Wat duurt het wachten idd lang he, ik nu 38,5. Mag dus op zich nog niet klagen maar ben het ook zooooo beu. Al 2,5 weken last van voorweeen en hier zet ook maar niets door. Alleen moet ik nog even wachten tot de uitgerekende datum ;)
Sterkte jullie, hoop echt dat het snel doorzet en jullie kunnen genieten van jullie schitterende wondertjes.

Liefs
 
@ JIG ik heb zelf nog nooit persdrang gevoeld. De eerste keer was ik verdooft en de tweede keer stopte de weeen toen ik mocht persen voelde ik geen weeen meer. Maar dat heb ik inderdaad eerder gehoord dat die weeen dan heel heftig zijn en je dan nog niet mag persen. Wat ik zelf toen heeel vervelend vond was dat ik het hoofdje zo klem voelde zitten ertussen en geen weeen had dat was echt heel akelig. Ken je dat gevoel ook dat het hoofdje er zo tussen zit?

@ Nienkekeun hoop niet dat ze je gaan inleiden. Hoop voor mezelf ook niet. Dat is behoorlijk heftig dan kwa weeen. Heb jij wel al het gevoel dat er binnekort iets gaat gebeuren. Ik heb echt niet het idee dat het is doorzet die oefenweeen. Hoop steeds dat me watertje breekt. Ben ook nog geen slijmprop verlorren jij?

@ Arentmaas wie weet komt het bij jou wel iets eerder. Is dit je eerste kindje of niet? En als je een kindje hebt was je toen overtijd? Eigenlijk spreken ze pas van overtijd na 42 weken, maar je rekend toch op DE datum. Die voorweeen zeggen mij niets meer hoor. Die heb ik heel de dag door zowat. Ook bij bepaalde bewegingen of als ik naar de wc moet of gewoon. Zouden die oefenweeen ook echt nog wat doen denk je?

Groetjes Liefs Sanne
 
Hoihoi, bij de eerste kan ik me idd het staan van t hoofdje heeeel goed herinneren.t doet me nog zeer als k er aan denk ;) wat duurde het lang voordat de volgende wee kwam zeg, maar bij de tweede was hij er zo snel dat ik dat nauwelijks gevoeld.
 
Terug
Bovenaan