Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik kan me voorstellen dat je ongeduldig word. Je baby zal vast zelf wel aangegeven wanneer hij/zij er klaar voor is. Verder kun je je natuurlijk altijd verdiepen in de baker praatjes en/of oma's wijsheden.
Daarnaast kan je verloskundige strippen Hiermee wordt de bevalling ook opgewekt maar niet direct medisch. Praat er met je vk over.
Succes, wachten kan lang duren helaas
Ik kan me voorstellen dat je ongeduldig word. Je baby zal vast zelf wel aangegeven wanneer hij/zij er klaar voor is. Verder kun je je natuurlijk altijd verdiepen in de baker praatjes en/of oma's wijsheden.
Daarnaast kan je verloskundige strippen Hiermee wordt de bevalling ook opgewekt maar niet direct medisch. Praat er met je vk over.
Succes, wachten kan lang duren helaas
ik ben met 41+6 natuurlijk bevallen. op de dag dat ik naar zh moest om inleiden te bespreken begon mijn bevalling spontaan hahah..
maar dat wachten is natuurlijk helemaal niet leuk, maar het is niet anders.
probeer toch wat afleiding te zoeken om de dagen (of uurtjes) door te komen.
succes! je kindje is er sowieso over +- één weekje ?
Ja ik wacht al sinds week 40 haha. Ben elke dag aan t aftellen en ga oo elk klein gevoeltje af in mijn lichaam. Ben vandaag 2 x een gedeelte slijmprop verloren..
Eindelijk toch mijn mooie meisje op gekomen met 41+4 dagen! Niet opgeven dames! Ingeleid is altijd the last option als jullie natuurlijk willen bevallen. Kreeg spontaan weeen in de nacht en oeb die waren heftig!! Heb er t mooiste terug voor gekregen Yazmaé !