40+ controle vk

heeej allemaal,

Nou ff een update, nu 40w en 2d zwanger...
Vanmiddag controle vk gehad, toch wel gevraagd om ff inwendig onderzoek te doen, zit er toch wel behoorlijk doorheen.
eerst controle bloeddruk...nog steeds prima 125/70 toen hartje luisteren klinkt goed!!!
Toen inwendig onderzoek...(nog nooit gehad, maar is best vervelend gevoel).
Maar er was nog NIETS aan de hand...mmm jammer.. nu ik dit weet heb ik ook echt zoiets van we zien het wel we hobbelen gewoon maar door!! Binnen 12 dagen zijn we ouders en dat is een heel mooi vooruitzicht!!!!...volgende week woensdag weer, en dan vrijdag naar ziekenhuis voor ctg, als er nog niets is...maar laten we hopen dat het toch uit zichzelf gaat beginne..!!

Nou allemaal veel succes met de laatste loodjes!!

Liefs Liesbeth

Erg he over die 40 heen te lopen! Ik heb het bij beide kids gehad, tot 42 weken, ben nu 37 en vrees nog eens 5 weken door te moeten lopen! (al scheelt het dat ze in BE waar ik nu woon je maar over laten lopen tot 41.3 wk..!!!)
Jammer dat er niks aant beginnen is vanbinnen...
Duimen dat het toch nog snel gaat komen he!
Sterkte!

Ohhh vervelend hé over die 40 weken heen gaan!!!
Mijn eerst kwam ook pas met 41+5.
Kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit.
Wat jammer dat er nog niks aan de hand was van binnen.
Hopelijk komt je kleintje toch snel uitzichzelf.
Succes en sterkte meid!!!!

Liefs marielle

jammer dat er nog niks aan de hand is! Hoop voor je dat het niet lang meer duurt.
Succes hoor!
Ons meisje vind het volgens mij binnen ook nog veel te leuk maar ik heb het ook helemaal gehad.
Maandag a.s 40 wk.

jeetje joh, wat vervelend. het kan natuurlijk van het een op het andere moment gaan beginnen, maar ja het wachten is erg vervelend als je DE datum bent gepasseerd.

nog even volhouden, er zit helaas weinig anders op.

sterkte met de allerlaatste loodjes!!

Leef met je mee! Ik ben 40+1.
Stom, stom. Ik had op 39+6 controle en vk zei dat ze kon strippen, maar dat het ook alleen maar weeen kon geven die niet doorzetten.. Dacht toen, laat maar, volgende week is ook ok.. Denk nu steeds, misschien had het wel geholpen... en 't is maar een paar dagen geleden! Zo gek die psychische grens! Jij sterkte en ik hoop dat je stiekem al (aan 't') bevallen bent ;-)
x Taraneh

Terug
Bovenaan