40 en aan het proberen voor eerste kindje?

<p>Ik vroeg me af of er hier nog vrouwen zijn die +- 40 jaar zijn en bezig zijn voor hun eerste kindje? En zoja wat jullie verhaal is...</p><p> </p><p>Ikzelf ben 40 geworden en op mijn 39 pas beginnen proberen om zwanger te worden. De reden is dat ik de juiste nog niet tegengekomen was ( mijn exen zag ik niet als de vader van mijn kinderen). Nu echt wel mijn dekseltje leren kennen en ik kijk zo uit naar een kindje van ons samen. We zijn in januari 2021 gestart en waren meteen zwanger, jammer genoeg ook een miskraam gehad ...Nu nog spontaan aan het proberen en in april hebben we afspraak met de fertiliteitskliniek om hulp te krijgen als het niet spontaan gebeurd is tegen dan. Nog vrouwen in mijn situatie?</p>
 
Hier nog een 40-jarige aan het proberen voor het eerste kindje. Inmiddels al in ronde 7, maar we houden goede moed!
Jullie ook veel succes!
 
Hier hetzelfde, altijd een kinderwens gehad, maar zag t niet zitten met mijn exen. Nu een superlieve man, mijn maatje en in maart 2020 mijn spiraal laten verwijderen. Toen was ik 39. Heb nooit ovulatietesten gebruikt omdat ik niet teveel druk er op wilde leggen. In augustus 2021 40 geworden en in september natuurlijk zwanger geworden. Nu 29+4 zwanger van een jongen. Alles gaat super goed!
 
[quote quote=10541727]Hier hetzelfde, altijd een kinderwens gehad, maar zag t niet zitten met mijn exen. Nu een superlieve man, mijn maatje en in maart 2020 mijn spiraal laten verwijderen. Toen was ik 39. Heb nooit ovulatietesten gebruikt omdat ik niet teveel druk er op wilde leggen. In augustus 2021 40 geworden en in september natuurlijk zwanger geworden. Nu 29+4 zwanger van een jongen. Alles gaat super goed![/quote]
Kijk, dit zijn nou de berichten die we graag willen lezen!!! :) Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Goed te lezen dat het nog mogelijk is na je 40ste. Geniet van je zwangerschap!
 
Ik werd 1 maand voordat ik 40 werd Zwanger tijdens de eerste poging. Nu een heel lief manneke van 14 maanden. Inmiddels 41 en deze maand begonnen met proberen voor nr. 2. Dus niets is onmogelijk! ;-)
 
[quote quote=10541927]Ik werd 1 maand voordat ik 40 werd Zwanger tijdens de eerste poging. Nu een heel lief manneke van 14 maanden. Inmiddels 41 en deze maand begonnen met proberen voor nr. 2. Dus niets is onmogelijk! ?[/quote]
Superfijn! Jij ook veel succes met het proberen voor de tweede!
 
Terug
Bovenaan