<p style="box-sizing: inherit; margin-bottom: 1.5em; margin-top: 0px; color: #000000; font-family: Lato, serif; font-size: 12px; background-color: #fbfbfb;">Hallo allemaal,</p><p style="box-sizing: inherit; margin-bottom: 1.5em; margin-top: 0px; color: #000000; font-family: Lato, serif; font-size: 12px; background-color: #fbfbfb;">Ik ben 40 en heb vorige maand mijn 9e IUI gehad, helaas is dit op niets uitgelopen en zijn we vorige week opnieuw gestart met Gonal-F.<br style="box-sizing: inherit;" />Wij proberen al 2 jaar zwanger te worden, na alle testen te hebben doorlopen waaruit blijkt dat alles goed is bij ons beiden is het eigenlijk ongebrijpelijk waarom een zwangerschap bij ons uitblijft.<br style="box-sizing: inherit;" />We hebben telkens 62,5 aan Gonal-F gespoten, met 1 x een test van 75, gezien we steeds op gemiddeld 1 eitjes zitten.(zal vermoedelijk komen door mijn leeftijd)<br style="box-sizing: inherit;" />Vorige week hebben we (met Fertil.arts) besloten om toch nog eens de gok van 75 aan Gonal te spuiten, om te zien of er dan toch 2 misschien 3 eitjes komen.<br style="box-sizing: inherit;" /><br />Ben vanmorgen weer naar ZH geweest voor echo, ik bleek 3 eitjes te hebben van 16 mm en 1 van 14 mm. IUI 10 gaat dus niet door :’-(</p><p style="box-sizing: inherit; margin-bottom: 1.5em; margin-top: 0px; color: #000000; font-family: Lato, serif; font-size: 12px; background-color: #fbfbfb;">De vorige keer bij 75 aan Gonal-F, had ik ook 4 eitjes, ook toen is het IUI traject afgeblazen, door geen Ovitrelle te spuiten.</p><p style="box-sizing: inherit; margin-bottom: 1.5em; margin-top: 0px; color: #000000; font-family: Lato, serif; font-size: 12px; background-color: #fbfbfb;">Nu kreeg ik vanmorgen van de arts een kuur Duphaston van 10 dagen mee om de ongesteldheid op gang te brengen. Dit heb ik de vorige keer met 4 eitjes niet mee gekregen en werd toen ook ongesteld na 2 weken.</p><p style="box-sizing: inherit; margin-bottom: 1.5em; margin-top: 0px; color: #000000; font-family: Lato, serif; font-size: 12px; background-color: #fbfbfb;">Mijn vriend en ik zitten nu toch te twijfelen wat te doen?</p><p style="box-sizing: inherit; margin-bottom: 1.5em; margin-top: 0px; color: #000000; font-family: Lato, serif; font-size: 12px; background-color: #fbfbfb;">-Gewoon blijven klussen en geen Ovitrelle & Duphaston nemen.<br style="box-sizing: inherit;" />-Vanavond Ovitrelle toch nemen en blijven klussen + Duphaston niet nemen.<br style="box-sizing: inherit;" />-Duphaston nemen en een volgende IUI maar weer afwachten.</p><p style="box-sizing: inherit; margin-bottom: 1.5em; margin-top: 0px; color: #000000; font-family: Lato, serif; font-size: 12px; background-color: #fbfbfb;">Tis zo lastig, met 1 eitje worden we niet zwanger, nu zijn er 4 van ca. 16mm<br style="box-sizing: inherit;" />Dat zet je toch aan het denken, wat te doen.</p><p style="box-sizing: inherit; margin-bottom: 1.5em; margin-top: 0px; color: #000000; font-family: Lato, serif; font-size: 12px; background-color: #fbfbfb;">Iemand hier eerder mee te kampen gehad en / of wat te doen?</p>