40 en kinderwens

A

Anoniem

Guest
Hoi Anita,

Bedankt voor je reactie, geeft me een goed gevoel. Jij dan ook succes, we blijven hoop houden! Maar voor wat betreft het je met andere dingen bezig houden vind ik erg moeilijk probeer het wel natuurlijk maar ik blijf de dagen op de kalender tellen, en dat is erg vermoeiend. Ik zal voor je duimen.

Groetjes Dolly

leuk dat je heb gereageerd dolly.tuurlijk denk ik er ook dagelijks aan ik zou wel een hark wezen als dat niet zo was,ik moet namelijk elke dag temperaturen.dit doe ik al zo,n 3 maanden achtereen dus ik heb weinig kans om er niet bij stil te staan.en de kalender staat hiet ook vol met streepjes lachen he dus eigelijk het zelfde als bij jou.ik zal voor jou ook blijven hopen hoor.en wat die kalender betreft lekker blijven aanstrepen hoor.groetjes anita..doeiiiiii

Hallo Anita,

Kon het niet laten toch nog even te reageren! Wat klink jij lekker positief! Ik ben nl woensdag ongi geworden dus wij beginnen weer overnieuw dipje dus....
vwb het temperaturen, heb ik eigenlijk niet zo'n ervaring mee, kan jij mij helpen, of is een ovulatie test net zo handig??
Groetjes Dolly

ik ben ook bezig met zwanger worden ben 39 heb me sterilisatie ongedaan laten maken word dus wat moeilijker om zwanger te worden maar heb goede hoop hoop dat je snel zwanger word groetjes

hoy alle maal ik ben willeke 4 ben getrouwt hed 4 kinderen hed een sterilisatie laten doen en hed er hele spijt nu wil ik er van af maar dat lukt niet brigit mag ik vragen waar je het ongedaan hed laten maken van je sterilisatie ? als je het niet wil zeggen dan snap ik dat groetjes willeke4

Terug
Bovenaan