40+ en zwanger van de 3e, wie kletst gezellig mee?

Hallo dames, ik ben 41 jaar en zwanger van een 3e kindje, ik heb 2 kinderen, mijn vriend heeft ook 2 kinderen in dezelfde leeftijd als die van mij. We zijn dus een samengesteld gezin met in totaal 4 kinderen, mijn vriend en ik willen graag samen ook nog een kindje. Dolblij dat het gelijk de eerste keer al is gelukt en hopelijk blijft het goed gaan, ik ben nu 5 weken zwanger. Ik zou het leuk vinden om met andere moeders te kletsen die ook al iets ouder zijn ;-).
 
Hoiiii gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook 41 maar ik heb in januari helaas een miskraam gehad en daarna wilde het niet echt meer lukken terwijl er bij beide geen belemmeringen zijn die een zwangerschap in de weg staan. Vanwege mijn leeftijd mag ik nu al sneller beginnen met IVF. Zit nu in de eerste ronde. Vanaf 18 sept voor het eerst gaan spuiten 
 
Ik ben 38 jaar en wij gaan het deze maand proberen. Voor mij de derde en voor mijn vriend de tweede. Wel spannend moet ik zeggen. Ben nu ongesteld dus nog even geduld voor ik een ( hopenlijk) eisprong heb. Hebben jullie een ovulatie test gebruikt? Ik had dat nooit gebruikt maar twijfel nu. Ben tenslotte ouder dan met mijn eerdere zwangerschappen. 
 
Bijna 35 en 13 weken zwanger van de derde. 

Telt dat ook voor iets ouder? :)
De oudste is zes jaar en de jongste bijna zeven maanden. De nieuwe spruit is exact een maand na de verjaardag van de jongste uitgerekend. Vanwege het snel weer zwanger worden is de standaard eerste vraag van iedereen of het een ongelukje is. Best wel vermoeiend.

Heb het geluk gehad om zeer makkelijke zwangerschappen te hebben en bevallingen. De effectieve bevalling duurde slechts een paar minuten.
Merk nu wel dat mijn lichaam nog herstellende is. Al uit zich dat voornamelijk in het moeizaam kunnen zitten. wellicht wat inwendig littekenweefsel. Maar ik vind dat ik niet mag klagen.
 
Hallo.  Ben 39 en sinds september gestopt met de pil.  We proberen voor een tweede.  12 jaar de pil geslikt.
 
Weet niet hoe het zal gaan. Bang dat ik niet zwanger raak. Bezig nu in de derde ronde. 13 jaar geleden gelijk zwanger na ronde 1. 
Best moeilijk nu mee. Onzeker. Eng. Bang. 
 
Terug
Bovenaan