40+... erg lastig voor de omgeving :-S

Gister was ik uitgerekend. Ik loop al ff met voorweeën, maar dat schijnt normaal te zijn bij een 3e. Het is frustrerend dat het niet doorzet, maar ik ben vrij nuchter en eens komt het, dus daardoor laat ik me niet gek maken.
Waar ik nu echt gek van word, is mijn omgeving. Ineens is het interessant wanneer het komt en wordt er bij me gepeild hoe de "zaken" er voor staan enzo Heb echt geen zin om een ander te vertellen hoe en wat en daarbij weet ik zelf toch ook niet hoe het precies gaat lopen? Ik vraag mezelf al af wanneer het eindelijk doorzet en vind het stomvervelend dat er continu naar gevraagd en over gespeculeerd wordt. grrr. De hormoontjes helpen me ook niet echt om te relativeren.. Het liefst zou ik in een hoekje kruipen tot de kleine er is..
Zo, dat is eruit. Iemand een oppepper of tips en trics?

pff dat lijkt me ook zo vervelend he...
ik heb het nu al dat mensen die we JUIST NOOIT horen of zien ineens bellen en langs willen komen blehhhh

opwekkende dingetjes zegge ze zijn... bitterlemon veel lopen sexen.... annanas ....

heel veel succes met echt je allerlaatste loodjes

liefs danielle

Ohhh ik herken je frustratie hoor!!!\
Ik ben nu nog niet overtijd, maar was dat van mijn 1e wel.( die kwam met 41+5) Hele zwangerschap werd luchtig erover gedaan en zo opeens liepen ze de deur bij me plat en constant bellen. Is hij er nu nog niet?? Euhhh nee anders had je het wel gehoord. Nou er is nog nooit 1 blijven zitten........grrr nee dat weet ik ook wel. Ja hij komt vanzelf wel een keer......GRRR ja ook dat weet ik wel.
Nu ben ik bijna 38 weken en beginnen mensen al in me omgeving, ohhhh dat duurt vast niet lang meer( heb ook al veel last van voorweeën) want een 2e komt meestal wel eerder. Dus ze gaan er allemaal al vanuit dat deze veel eerder geboren gaat worden. Terwijl deze ook nog rustig kan blijven zitten.( wat ik ook niet hoop natuurlijk).

Nou meid, trek je er maar niks van aan.( weet is makkelijker gezegd dan gedaan)
Een stevige vrijpartij wil misschien ook nog wel eens helpen om de boel op gang te brengen.
Sterkte en succes meid.

Liefs marielle 37w4d

Ok ik moet zeggenik had redelijke giftanden!!! normaal ben ik de rust zelve, ok voor veel mensen niet begrijpelijk, maar ja,
Mijn overbuurvrouw is ook zwanger, nog ong 10 weken te gaan en haar man begon opmerkingen te maken naar mij, zu je groeit wel flink ed.....
ik vertellen nou ik ben wel 34+ want toen begon ik echt te groeien, en nou maar afwachten hoe jouw vrouwtje eruitziet, is haar 2e, ja sorry maar dat was te verwachten. kreeg hij een week later te horen dat ik tevroeg was bevallen, nou zn gezicht vertrok volledig!!

Persoonlijk, en ik ben normaal een verlegen persoon, zeggen nou je hoort het wel of je leest het wel op hyves (oid) en laat me nu maar gewoon lekker met rust met het gevraag, het werkt bij veel mensen niet, hoe meer rust hoe beter!!! en evt telefoon lekker uit het contact trekken, of gewoon niet opnemen, als je weet dat het mensen zijn die daarvoor bellen.
Maar moet zeggen dat mensen het als heel postief ondervinden als je zegt nu ff niet, het komt niet gelegen.
Dus persoonlijk kan ik die als het ook niet uitkomt echt aanrden.

Fijn om te lezen dat anderen het net zo ervaren. Echt stom om te merken hoe hormonen mijn nuchterheid en beheerstheid weten uit te schakelen. Het is nu lekker weekend en heb ik afleiding met mijn man en meiden, zijn er zo weer 2 dg voorbij;-).
Pini, Als ik aan jou denk ben ik eigenlijk alleen maar dankbaar. Dan maar 40+. Dat realiseer ik me echt. thnx voor jullie tips
x Taraneh

Ik ben zoooooooo blij dat ik met 39 weken ben bevallen.... Grotendeels vanwege dit soort dingen. Gék werd ik er de vorige keer van, ook onder invloed van die fijne hormoontjes ;-)

Ik weet niet of jullie nummerherkenning hebben, maar een antwoordapparaat is een handig iets. Laat ze hun tips & trucjes maar mooi inspreken zodat jij 'rustig' kan afwachten wanneer de beeb zin heeft om eruit te komen.
En wat Pauline ook zegt; je mag best zeggen dat het niet uitkomt, of dat je er geen zin in hebt. De meeste mensen snappen dat echt wel!

Terug
Bovenaan