40+-ers

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje met jullie mee en vind het tijd worden om  me maar eens voor te stellen. Ben 40 jaar jong en sinds maart bezig zwanger te raken van mijn tweede kindje. Wij hebben  een zoontje van net 2 jaar oud. Was bij hem binnen  3 maanden zwanger. Nu duurt het dus inmiddels ietsje langer.  Iedereen heel veel succes met zwanger worden. Zijn er meer 40+-ers op het forum?

Groetjes
MP  

hoi. grappig dat ik diezelfde vraag ook al wilde stellen, maar nog niet durfde. ja, ik ben ook een veertiger, precies 40. net bezig, eigenlijk nog niet eens officieel. maar wel al hoop dat er iets aan het veranderen is... lekker cryptich, ik hoop dat ik dit keer zwanger ben. over 7 dagen kan ik testen. wanneer is je eerste geboren? groetjes, monika

Hi,

Leuk, een leeftijdsgenoot!
Mijn eerste is geboren in juli 2005. Gaan jullie nu ook voor een tweede of is (wordt) dit je eerste? Mijn cyclus was voordat mijn zoon werd geboren altijd 23 dagen. Nu is hij iets gewijzigd en iets minder regelmatig, maar nog altijd tussen de 23 - 27 dagen in. Dit weekend zal dan ongeveer mijn NOD zijn. Ben zeer benieuwd!

Groetjes,
MP

hoi mp. nee dat wordt dan de eerste. ik denk dat ik ook zondag ga testen als het zo doorgaat :) succes!

Zat hier wat te bladeren en zag 40+ ben ik nog niet maar zit er tegen aan. En wij willen ook graag nog een kindje.Ik voel me nog niet "oud" en zit nog in de kleintjes.

Leuk te zien dat er nog meer "rijpere" dames onder ons zijn. Ik wens onszelf  heel veel succes.

We spreken elkaar binnenkort vast weer!

MP

Wilhelmin, hoeveel kindjes heb je al en hoe oud zijn ze? Jongetjes? Meisjes?

Terug
Bovenaan