40 week en menstruatiepijn

ik ben morgen 40 week en heb nu al 4 dagen menstruatie pijn de pijn word elke dag erger en vannacht ben ik er wakker van geworden. vandaag de hele dag door krampen gehad en het trekt door naar mijn rug. kunnen dit al echte weeen zijn of alleen nog maar voor weeen?
de baby mag van mij wel komen mijn bloeddruk was eergister 181/105 en vandaag steeds 120/60 of 140/59 ik heb ook veel last van de warmte. de pijn gaat niet over met paracetamol. hoelang kan je rondlopen met die pijn? kan het geen kwaad voor de baby?
 
Hoi Sanneh,

Als ik jou was, zou ik gewoon even de vk bellen of je misschien even langs mag komen, zeker omdat je bloeddruk zo schommelt en om nou paracetamol te nemen, wellicht zijn het wel weeën. Denk, dat ze liever hebben, dat je nu even belt, dan in het weekend. Als de pijn er dan weer is en dan weer weg is, zijn het wellicht weeën, maar het kunnen uiteraard ook voorweeën zijn. Gewoon even bellen, daar zijn ze voor!!

Succes.
 
Hoi Sanneh, heb ik ook gehad die erge menstruatiepijnen. Ongeveer 3 weken lang heb ik er last van gehad, ik had zelf het idee dat het 'voorweeen' waren. Toen de echte weeen kwamen, voelde het toch wel heel anders. Maar als je twijfeld zou ik gewoon even naar de vk gaan, zij kan je er vast meer over vertellen.
 
Die menstruatiepijn is het verweken en inkorten van je baarmoederhals. Echte voorweeen zijn het niet, het leidt niet tot ontsluiting. Toch is het nodig om de bevalling op gang te brengen. Ik heb het alle drie de keren gehad en met een aantal dagen begon de bevalling.

Overigens echte weeen herken je vanzelf! Als je twijfelt zijn het geen echte weeen. Het is zooooo cliche maar helemaal waar. Ik zou hier persoonlijk niet de VK voor bellen maar als jij je ongerust maakt is dat natuulijk wel een reden. Succes! Ik hoop dat de baby snel komt!
 
Terug
Bovenaan