40 weken 3/4cm ontsluiting

Hooi,

Ik ben op het moment 40 weken zwanger en heb al 3/4cm ontsluiting. Iemand van jullie dit ook gehad en zo ja hoe lang nog mee doorgelopen? Nieuwsgierig! Gaat in ieder geval opschieten!

Hai ik kwam er achter bij het strippen dat ik op 4 cm ontsluiting zat. Die avond ben ik dan ook bevallen maar goed of het strippen lag of aan de 4 cm ontsluiting die ik al had weet ik niet en ook niet hoeveel dagen ik er al mee gelopen had. Overigens heb ik er niks van gevoeld die 4 cm ontsluiting

Ik had met 39+1 weken 3/4cm ontsluiting bij mijn controle. Gynaecoloog zei nog tot vanavond dan zien we je vast. Maar uiteindelijk ben ik,zoals gepland was, met 39+4 ingeleid. Toen was de bevalling ook binnen 1,5 uur gepiept.

Ik lag dagelijks een paar uur in het ziekenhuis om testjes te doen ivm vergiftiging. Had ook al een ruime week dat het rommelde. Was pas 35 weken, maar toch wist ik wel dat het anders was. Maar voorwerk of weeen? Wist ik veel. Het bleek steeds voorwerk te zijn want er was geen ontsluiting. 
De laatste dag zat ik weer een uur of 4 aan de testjes en weer dat rommelige gevoel. Wat kramperig zoals menstruatie. En toen zei de arts, nou je hebt al 4 cm! Ik was superverbaasd en van de adrenaline viel alles stil en heb ik gewoon een nachtje thuis geslapen. In de loop van de volgende ochtend kreeg ik echt weeen en die waren direct superpijnlijk. Vanaf toen was de baby er binnen 7 uur. 
Ik weet nog wel dat mijn moeder vroeg hoe het ging en dat ik terug appte: super! Wist niet dat 4 cm ontsluiting zo relaxt voelde. Net als anders. ??

Was 39-5 weken zwanger. Maandagavond vliezen gebroken, dinsdagmiddag 4 uur 3cm ontsluiting, woensdag 1:55 uur bevallen. Heb maar een kwartiertje geperst, maar de weg erheen was een hel..
Succes!

Terug
Bovenaan