40 weken en 2 dagen

Hallo daar, even een vraagje wat ik eigenlijk nergens kan vinden of lezen. Ik ben nu net 2dagen na mijn uitgerekende datum, en voel sinds een dag wel dat ik meer pijn in mijn onderbuik heb. Verder nog geen vruchtwater verloren en ook geen bloedprop of zo..... Maar mijn afscheiding is nu net een soort van gelly...kleine beetjes pudding lijkt het wel,maar het ruikt nergens na...dit heb ik nu sinds een dag en dit ik heb ik na elk toiltebezoek.....wie herkend dit en is dit erg? Het is wat dikker en vind het maar raar dat ineens er is, en nergens wat over kan terug vinden.... Wie herkend dit..en zijn dit voortekeken? Is het erg? Ik voel m'n kindje goed,dus ben er nietzo bang voor,maar wil m'n verloskundige hier eigenlijk niet voor bellen...

Het kan zijn dat er beetjes van je slijmprop los laten, bij de een is dat heel neutraal van kleur en bij de ander zit daar wel een beetje bloed bij. Dan nog zegt het verliezen van de slijmprop niet zo veel, het kan een voorteken zijn maar het kan ook nog een paar dagen duren voordat er iets gebeurt. Gewoon afwachten, je merkt het echt wel wanneer het gaat beginnen :)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, i.i.g. heel veel succes!! En hou nog even vol!

Heeej, ook ik ben nu 40+1, ben inmiddels al vier keer gestript sinds 38 weken (door omstandigheden willen we niet lang meer wachten maar er gebeurd niks)
Na t strippen verlies ik meestal ook tijdje wat slijm, soms bruinig, soms wit of glazig. Dit is gewoon onderdeel van je slijmprop, zou goed kunnen dat het de voortekenen zijn, maar soms duurt het dus ook nog even. Niks ernstigs in ieder geval, en anders gewoon je vk vragen, dit is een hele normale vraag voor hen. Dus zou niet weten waarom niet. Je zit er toch een beetje mee, anders vraag e het hier niet. En persoonlijk vind ik dat je nooit moet schromen iets aan je vk te vragen, daar zijn ze voor.
Hopelijk ben je inmiddels bevallen.
xxx

Terug
Bovenaan