40 weken en 2 dagen...


Hallo daar,

even een vraagje wat ik eigenlijk nergens kan vinden of lezen.
Ik ben nu net 2dagen na mijn uitgerekende datum, en voel sinds een dag wel dat ik meer pijn in mijn onderbuik heb.
Verder nog geen vruchtwater verloren en ook geen bloedprop of zo.....
Maar mijn afscheiding is nu net een soort van gelly...kleine beetjes pudding lijkt het wel,maar het ruikt nergens naar
dit heb ik nu sinds een dag en dit ik heb ik na elk toiltebezoek.....

wie herkend dit en is dit erg?

Het is wat dikker en vind het maar raar dat ineens er is, en nergens wat over kan terug vinden..


zijn dit voortekeken? Ik voel m'n kindje goed,dus ben er nietzo bang voor,maar wil m'n verloskundige hier eigenlijk niet voor bellen...
.
 
Dit is de slijmprop die je aan het verliezen bent. je baarmoedermond is flink aan het verweken. Goed teken dus, maar het kan echt nog wel een paar dagen duren voordat het doorzet. De buikpijn is ook een teken van verweken van voorweeën. Als het weeën zijn worden deze pijnen meer golven die komen en gaan in een bepaald ritme. Deze nemen in heftigheid toe en komen na een bepaalde tijd om de 5 minuten. Dan is de bevalling echt begonnen!
 
Ik heb in me hele zwangerschap dat ik wel eens gelly verloor. En dat zit dan aan me papiertje met afvegen. Toen ik een slijmprop verloor lag de al in de wc... ik had toen 2 cm en ben uiteindelijk met 16 dagen over tijd bevallen. Zolang wachten ze geloof ik niet meer he? In iedergeval hielp het proberen opwekken niet bij mij. Is dit je eerste bevalling? Hoe dan ook, het blijft spannend. Wanneer gaat het gebeuren? En hoe zal het beginnen...? Is elke keer weer anders.

Groetjes
 
Bedankt voor de geruststelling
Het was zo erg dat ik toch maar gelijk de vk had gebeld
En die zei idd hetzelfde...
Slijmprop
Ik verlies nog geen bloed, maar idd is het aan het rijpen en het kan nog wel ff duren.
We wachten rustig af...

En idd wachten ze nu geen 16dagen meer.

Nogmaals bedankt!!!!
 
ik ben met 40+2 bevallen.

Op de uitgetelde datum : niks. Wel 's avonds ook de slijmprop verliezen. Man wat was dat raar spul. Doorzichtig en plakken !!!! Kreeg het niet van mij af. Het was echt taai spul.
Ik had iets met bloed verwacht bij de slijmprop maar het was dus doorzichtige gelei-pudding, hi hi hi.
Hopelijk is dit voor jou ook een teken dat het snel begint. Maar dat hoeft helaas niet. Kan ook nog even duren.

Maar alvast heel veel succes met de bevalling en ga lekker van je kleintje genieten !!!!
 
Ik ben ook met 40 weken en 2 dagen bevallen afgelopen 8 feb! Het kan dus elke moment komen bij je! Anders nog 12 daagjes wachten, maar wat zijn 12 dagen nou nog??!! Spannend hoor! Succes!!
 
Terug
Bovenaan