40 weken en 4 dagen Zwanger!!

Hallo dames,

Wat fijn om steeds alle geboorte berichtjes te lezen.
Het gaat voor iedereen nu opschieten.
Ik hoop dat ook ik snel een geboorte berichtje zal plaatsen.
Inmiddels ben ik ruim over de uitgerekende datum heen.
Vind het niet erg dat de kleine nog blijft zitten.
Ik heb het idee dat ze er dan misschien nog niet klaar voor is en nog wat tijd nodig heeft, alleen lichamelijk word het met de dag zwaarder . Het enige wat mij meer zorgen baart is het volgende:
Vandaag bij de verloskundige geweest, volgens haar is mijn baarmoedermond wel bijna verstreken, maar heb nog geen ontsluiting. Wat dus betekend dat ik nog niet gestript kan worden ( had daar een klein beetje op gehoopt). As vrijdag gaan ze kijken als ik iets ontsluiting heb zo ja gaan ze me strippen.
Mocht het zo zijn dat het niet kan gaan ze een afspraak plannen in het z, huis bij de gyn voor maandag. Dan word alles even nagekeken en zullen we een afspraak maken om in te leiden. En dat is dus net waar ik erg tegenop zie. Ik ben ingeleid bij onze zoon en dat was echt geen pretje. Ik hoop zo dat de bevalling op de natuurlijke manier op gang komt en anders nav het strippen ( misschien) vrijdag.
Probeer me niet te veel zorgen te maken maar het gebeurd toch onbewust. Pffff baby kom nou alsjeblief !!!!

Hey meid.

Spannend allemaal!
Ik hoop heel erg voor je dat jullie beeb toch snel besluit om uitzichzelf te komen!
Ik ben zelf beide keren niet ingeleid en hoor daar ook wisselende verhalen over, maar kan me voorstellen als je daar niet zo'n fijne ervaring mee hebt dat je het liever niet hebt! Ik hoop dat ze je vrijdag kunnen strippen!

Succes en hou ons op de hoogte;-)

Liefs Danielle

Hey Mar,

Ik hoop voor je dat je ook snel een berichtje kan plaatsen dat jullie kindje er is.
Ik ben ook ingeleid en dat was inderdaad geen pretje.
Maar hoor van anderen dat ze het juist weer heel fijn vonden, dus ook daarbij geldt dat elke bevalling anders is :)
Heel veel succes nog!

Groetjes Kim

ohhh spannend zeg ...

ik word vrijdag in geleid ,,,heb nog nooit een bevalling gehad dus ik heb gelukkig niks om er mee te vergelijke ,,, hoop voor je dat het nog spontaan komt !!!

groetjes

Hoi dames,

Bedankt voor jullie berichtjes, hou jullie zeker op de hoogte!!
Moedermandy heel veel suc6 vrijdag, ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan.

grtjs Mar

Terug
Bovenaan