40 weken vol...wanneer wiegje vol???

Nu zo ongeveer iedereen hun hummeltje al in het echt gezien heeft begin het hier ook wel erg te kriebelen!
Mijn bekken begint het echt zat te worden en van lopen is geen sprake meer, het is nu alleen nog maar waggelen met hele dikke voeten/benen/buik...
Wanneer zou die kleine dan deze keer komen?
Morgen naar de Vk en die ging met strippen als het kon, dus dan maar hopen dat het er voor de koninginnedag is!
Geniet van jullie kleine mensjes en de kraamtijd, hoop ik ook snel te gaan doen!

Oh ja, ik zet ongeveer bij iedereen een felicitatie neer, maar die **-site plaatst neit eens de helft van mij reacties volgens mij, dus bij deze iedereen nog gefeliciteerd!!!

Ik weet hoe je je voelt. Ik ben nu echt aan het wachten. Ik had gedacht dat onze kleine meid zich veel eerder zou laten zien. Ik heb al 3x een nacht met voorweeen gehad, heb al weken de hele dag harde buiken, maar bevallen??? ho maar. Eigenwijsje in mijn buik. Ik slaap nu de laatste tijd ook erg slecht. Kan op geen enkele manier lekker liggen. Woensdag naar de verloskundige en dan vraag ik of ze me misschien zou willen strippen. Maar ik denk dat ze moeder natuur haar gang wil laten gaan, bij mij is er verder ook geen reden om in te grijpen. Ik voel me verder goed. Maar ik ben vreselijk nieuwsgierig en wil die kleine vasthouden!

Heej Dabanne en Meike,

Ik begrijp jullie ongeduld helemaal! Helaas kun je de natuur niet haasten... En die lastige dingen van het einde van een zwangerschap, die ben je echt binnen de kortste keren vergeten als je wiegje eenmaal gevuld is hoor!
Veel sterkte met jullie geduld bewaren!

Liefs Petra

Heej Dabanne en Meike,

Ik begrijp jullie ongeduld helemaal! Helaas kun je de natuur niet haasten... En die lastige dingen van het einde van een zwangerschap, die ben je echt binnen de kortste keren vergeten als je wiegje eenmaal gevuld is hoor!
Veel sterkte met jullie geduld bewaren!

Liefs Petra

Hoi hoi,

ook van mij veel succes gewenst met het wachten ! (ik spreek helaas uit ervaring maar nu is onze frummel alweer 2 weken oud...) Nog eventjes en dan hebben jullie je kleintje ook in je armen!

liefs Natasja

Terug
Bovenaan