40 weken voorbij...

Hoi allemaal,
Ben nu een dag verder dan de uitgerekende dag. Ben het zooo zat, iemand tips om het een btje op te wekken. Ik heb al een week 's avonds btje krampjes en steekjes onderin mijn buik, maar het wordt maar niet erger. Zometeen weer naar de vk, ben benieuwd wat die gaat zeggen, waarschijnlijk dat ik het maar weer rustig af moet wachten... Pff, en ik ben al zo'n geduldig persoon..niet dus. Zijn er meer overtijd en wanneer zou er dan ingegrepen worden? Gestript bijvoorbeeld? Sorry voor mijn geklaag, maar ik heb het een btje gehad en wil gewoon zo graag dat kleine mensje dat zich nu al zo lang verstopt heeft in mijn buik vasthouden!
Iedereen succes, groetjes plientje
 
Ik ben 36 wkn, maar ben het ook al lang beu! De nieuwsgierigheid is erg groot! En ook lichamelijk is het behoorlijk pittig. Ik dacht altijd: je moet niet zo zeiken joh, wat maken die paar weken nou uit? Maar goed, inmiddels heb ik er alle begrip voor!
Geen opbeurend bericht is dit, maar gedeelde smart is halve smart. Ik hoop zelf zoooo dat ik voor de 40 wkn beval....
grtz Joke
 
Hoi

Bij de vorige, kreeg ik van mijn VK een zetpil om te kijken of dat de zaak kon bespoedigen. Ze zei wel dat het kindje er klaar voor moest zijn.
En.... een orgasme schijnt ook wonderen te kunnen verrichten :))

Veel plezier(bij de tweede optie)

Jeanette
 
zelf of je man effe inwendig voelen (klinkt stom, maar het kan helpen) of een goede sexbeurt.
Na een lekker en fijn avondje is de dag erop ons meissie geboren en mijn man had inwendig mij opgewonden.
 
Nog even volhouden Plientje er is er nog nooit 1 blijven zitten. Bij mijn 1e was ik 9 dagen overtijd. Leek wel 9 maanden. Ben toen gestript en dat heeft dus geholpen. Ik wil je wel even waarschuwen dat dat pijn doet. Hadden ze mij dus niet verteld. Kun je je een beetje voorbereiden. Ben nu zwanger van de 2e en pin me dus niet meer op de uitgerekende datum vast. Zet 'm op meid. Succes!
 
hoi hoi

Ik heb dit alles al lekker achter de rug. wil je heel veel succes wensen en begrijp je volkomen hoor dat je het zat bent. Maaaaaaar voor je het weet heb je de kleine in je armen, je moet er ff wat voor doen maar dan heb je wel wat moois.

liefs een trotse moeder
 
Niet om je te pesten hoor, maar ik was 15 dagen overtijd van mijn zoontje.En was het ook echt zat,maar je moet maar zo denken het komt als het he-le-maal klaar is.Klinkt lullig maar het is wel zo.En als je het echt echt echt zat bent dan mag je er op staan dat ze je gaan inleiden,MITS die kleine er ook qua lichaampje aan toe is en ze kijken dan ook naar je vruchtwater.Als dat al bijna niks meer is heb je een grote kans dat ze je gaan inleiden(hebbeb ze mij toen verteld)veel succes!!
 
Terug
Bovenaan