40 weken zwanger weinig beweging

<p>Hallo,</p><p>Ben nu 40 weken en baby beweegt heel erg weinig in de buik kan dit komen omdat ik bijna moet bevallen heeft iemand hier ervaring mee ? Heb vrijdag weer controle bij de verloskundige </p>

Bij twijfel gewoon verloskundige bellen! Kan zijn doordat er steeds minder ruimte is, maar liever keer te vaak m controle dan te lang wachten.

Ik zou inderdaad de verloskundige bellen en niet afwachten tot vrijdag. Dan kunnen ze een echo maken / hartfilmpje of iets om te kijken of die kleine het nog naar z’n zin heeft

Zoals ze hier al zeggen. Bij twijfel bellen. Zeker niet wachten. Het kan idd komen door weinig ruimte.. Maar ik zou niet wachten. Ik heb zelf een dopller aangeschaft om thuis zijn hartje te luisteren. Ook omdat ik teveel druk maak. Voor jou nu geen zin meer. Maar voor andere Misschhien nog een optie voor de onzekerheid ?

Ahhh je hebt dus zelf al met de dopplwr geluisterd...
Je weet dat ze daarbij de kanttekening zetten dat je jezelf daar onbedoeld mee gerust kan stellen?

Goed dat je gebeld hebt! Bij mij was het mis toen ik minder voelde dus ben nog elke dag blij dat ik wel gebeld heb. Beter 100 keer teveel dan één keer te weinig.. En ik werd trouwens doorgestuurd omdat zelfs de verloskundige adhv de echo te weinig zekerheid kon bieden, dus vertrouw aub niet op de angelsound.
Maar dat heb je ook niet gedaan en je gaat naar de verloskundige dus verstandige keuze, hopelijk is alles goed!

Terug
Bovenaan