40 weken zwanger, wie heeft tips?

<p>Hoi dames!</p><p>ik ben op dit moment 40 weken zwanger en vraag me af of dames het volgende herkennen;</p><p>Sinds een paar dagen voel ik me beroerd, zowel lichamelijk als geestelijk. Mijn lichaam doet pijn en ben constant misselijk, de minste taken/klusjes kosten gigantisch veel energie, ik slaap slecht waardoor alles nog 100 keer erger lijkt dan dat het uiteraard is. Dat helpt natuurlijk ook niet ;-)  En als nog 1 iemand tegen me zegt dat ik een “stevige wandeling” moet maken om de bevalling op gang te helpen sta ik niet voor mezelf in .. of pittig eten, seks hebben en ga zo maar door. </p><p>Het is erg druk in de ziekenhuizen waardoor ik pas vrijdag terecht kan voor een uitgebreid onderzoek om te kijken wanneer ik evt ingeleid kan worden. Door de drukte wil de verloskundige me liever ook niet strippen omdat de verloskamers regelmatig vol liggen. <br /><br /></p><p>Hoe zijn jullie de laatste dagen doorgekomen? Was er iets dat de situatie wat makkelijker maakte? <br /><br /></p><p>Liefs! </p>

Hier nu 38+3 weken zwanger van nr 2 en ik herken alles van wat je beschrijft. Alles kost veel energie, slapen lukt niet meer, veel misselijk en dan dat alles met een kleine van 1,5 erbij. Enige wat ik als tip kan geven is om alle hulp aan te nemen die wordt aangeboden. Deed ik ook niet, maar nu wel iets meer en het is heerlijk. Verder zal je het helaas moeten uitzitten.
Met het niet strippen snap ik alleen niet, het zal over een week net zo druk zijn ongeveer als nu..  misschien toch vragen om gestript te worden? Dan is het sneller voorbij. 
Heel veel succes! Ik hoop voor je dat je kindje snel geboren mag worden. 

Hier vandaag 39+2
Herken t zo wat je zegt.. dood moe en slecht slapen.. alles kost teveel energie.. snel geïrriteerd en dan mensen die “tips” geven wat te doen om het op gang te brengen.. blegh! WANT NIETS HELPT!!! 

ben al 3x gestript, 38+3 38+5 39+1 (gistere dus laatste x) en nog steeds niets! Gistere ook me intake gehad voor inleiden.. vandaag ballon gehad rond 11uur.. kreeg harde buiken, ontsluitings weeen en de ballon is er om 15:00 uit gevallen (Naja beter er uit geschoten, lol).. maar nog steeds verder niets!! Morgen ochtend eerst om 06:30 bellen of er plek is (spoed gaat voor), als er plek is om 07:00 melden en dan vliezen breken en weeen opwekkers.. t duurt allemaal zo lang... 
maar heel raar dat ze je niet willen strippen.. het kan over een paar dagen nog drukker zijn! En wil de vk of gyn je niet strippen?? Hier deden ze niet moeilijk.. ook over inleiden niet door slaap gebrek.. 
dagen doorkomen: laatste puntjes op de i zetten.. vluchtkoffer nogmaals controleren.. nog maar een x t bedje opnieuw opmaken.. zulke dingen?? 
en al die “tips” die mensen geven en die je online kan vinden.. geloof me t zijn fabels.. heb alles geprobeerd.. helemaal geen effect gehad!! 

succes met de laatste loodjes! 

Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben ?
Ik ben benieuwd wat ze morgen tegen me zeggen in het ziekenhuis, ben er meer dan klaar voor. 

Hoe is het met jou Sanne? 

Pfft. Wat klinkt dit bekend! 
Hier nu 38+1. Sinds zondag rommelt het, dinsdag de hele dag oefenweeën, om moe van te worden. Gisteren merkte ik daar echt de nasleep van. 
Vandaag bij de VK geweest. Gelukkig hebben de afgelopen dagen toch iets gedaan. Het kindje ligt nu vast in het bekken ingedaald. Daar ben ik heel blij mee want het idee dat als mn vliezen zouden breken direct te moeten gaan liggen stonden me niet aan. 
Ben wel benieuwd Sanne waarom ze bij jou zo 'vroeg' stripte? Had namelijk vandaag niet het idee dat de VK bij mij haast had. 
Hoop voor topicstarter dat het toch morgen wat oplevert in het ZH! Want ja, druk blijft t misschien voorlopig wel? 

Hier ook met 38!weken al gestript! Ook al vier x nu! En al drie x de slijmprop verloren maar niks geen ontsluiting gekregen! Enorm veel harde buiken en verder NIKS!!!!grrrr nu al een kind wat me op de zenuwen werkt haha.... maar goed. Mij hebben ze vroeg gestript omdat ik t niet meer trek. Heb een autist van 10 thuis zitten en die is er ook enorm klaar mee. Zo goed mogelijk voorbereid maar ja .... en persoonlijk ook erg moe en veel pijn. Kind ligt zo ver ingedaald dat als ik moet poepen en dus pers ik t gevoel heb dat hij er al uit komt. 

als het goed is begin volgende week naar t zh voor gesprek inleiding.... dinsdag ben ik 41 weken

Trotse mama van 2. Oeeh pittig je thuissituatie maar ook dat het strippen helaas niets heeft opgeleverd! Helemaal als t zo laag ligt, dan denk je helemaal waarom niet? 
Hoop voor jou op goed gesprek begin volgende week! 

Terug
Bovenaan