<p>Hoi dames!</p><p>ik ben op dit moment 40 weken zwanger en vraag me af of dames het volgende herkennen;</p><p>Sinds een paar dagen voel ik me beroerd, zowel lichamelijk als geestelijk. Mijn lichaam doet pijn en ben constant misselijk, de minste taken/klusjes kosten gigantisch veel energie, ik slaap slecht waardoor alles nog 100 keer erger lijkt dan dat het uiteraard is. Dat helpt natuurlijk ook niet ;-) En als nog 1 iemand tegen me zegt dat ik een “stevige wandeling” moet maken om de bevalling op gang te helpen sta ik niet voor mezelf in .. of pittig eten, seks hebben en ga zo maar door. </p><p>Het is erg druk in de ziekenhuizen waardoor ik pas vrijdag terecht kan voor een uitgebreid onderzoek om te kijken wanneer ik evt ingeleid kan worden. Door de drukte wil de verloskundige me liever ook niet strippen omdat de verloskamers regelmatig vol liggen. <br /><br /></p><p>Hoe zijn jullie de laatste dagen doorgekomen? Was er iets dat de situatie wat makkelijker maakte? <br /><br /></p><p>Liefs! </p>