40 weken zwanger!

ja hoor vandaag ben ik dan uitgeteld! na al gelezen te hebben hoe al jullie mooie jongens en meiden geboren zijn hoop ik dat ik me er ook snel bij mag aansluiten want volgens mij ben ik 1 van de laatste toch?
het duurt nu iig niet langer meer als 2 weken:) maar ik zou haar liever vandaag als morgen in mijn armen hebben, maarja we wachten rustig af.

groetjes lotte

Hoi Lotte,

Kan me goed voorstellen dat je haar nu graag in je armen wilt houden..
Gaat steeds meer kriebelen hè, als je de verhalen van anderen hoort...
Nog eventjes.. het duurt nu ECHT niet meer lang..

Succes in ieder geval alvast met de bevalling...
Ik hoop voor je dat het vandaag al begint! Zou leuk zijn!

Liefs Maike

Hey,

Je bent niet de enigste die zit te wachten. Ik ben vandaag 6 dagen overtijd en ben het zat!!

Succes met wachten en hopelijk hebben we straks allbei onze kleine in onze armen.

Hoi,
Ik was de 22e uitgerekend, dus zit ook te wachten en te wachten..
echt irritant he?
bij mijn eerste ben ik 8 dagen na de datum bevallen. Ik had zo gehoopt dat het nu gewoon netjes rond de uitgerekende datum of ervoor zou komen, maar ik denk dat ik er toch maar rekening mee moet houden dat het misschien nog wel echt een week duurt.
Ik ben ook heel ongeduldig nu, en nieuwsgierig.
Heel veel succes!!

Ik heb trouwens ook nog geen oefenweeen / slijm, etc.. Terwijl ik dat bij mijn eerste wel 5/6 dagen van te voren al had!!!

hey,

ik ben nu dus 2 dagen overtijd, maar wie weet vannacht want dan is het volle maan en ze zeggen dat er dan meer kindjes geboren worden haha dus ik zal voor ons duimen;)
ik heb ook echt nog nergens last van ik heb af en toe een harde buik maar daar blijft het bij! dus ik ben toch bang dat het inderdaad nog even gaat duren. bij de eerste ben ik bij 38 weken ingeleid dus ik kan niet vergelijken met toen.

succes nog en laten we nog maar even genieten van het zwanger zijn.

groetjes lotte

Vannacht volle maan, oja is ook zo!
Nou wie weet! Afgelopen nacht voelde ik wel af en toe wat (krampje, steekje..), maar bij het opstaan was het weer weg!
Ik hoop dat er veel kindjes geboren zullen worden met volle maan!

Terug
Bovenaan