40 weken zwanger!!

Hi meiden,

Vandaag is de dag dat ik uitgerekend ben....we willen ons kleine meisje zo graag ontmoeten. Wat kan wachten toch lang duren ;-) Aankomende week naar het ziekenhuis voor een echo en hartfilmpje en dan kunnen we beslissen of ik met 41 weken ingeleid wil worden of wachten tot de 42 weken. Binnen nu en 2 weken zijn wij sowieso papa en mama!!!!!

Succes met de laatste loodjes allemaal!!

Liefs
 
Wachten is vreselijk. Ik ben dinsdag 40 weken en wil ZOOOO graag dat de kleine komt. Ik heb dinsdag nog een afspraak bij de VK en hoop dat ik dezelfde keuze krijg als jij. Ik trek het echt niet meer... Pfff. Ze denken alleen niet overal zo soepel over inleiden.
Ik heb al weken last van voorweeën en de baby is al drie weken geleden ingedaald. Ik ben er klààr mee!!
 
Ook ik ben a.s. dinsdag 40 weken en mijn gevoel zegt dat ik dat wel ga halen. Voor donderdag heb ik nog een afspraak bij de vk en zelf denk ik dat ik daar nog wel naar toe ga...... Aangezien ik bij mijn vorige zwangerschappen niet over de 40 weken heen ben gegaan, weet ik niet of ze misschien willen strippen. Anders ga ik toch maar die voetreflexzonemassage proberen....
 
Ik ben a.s. woensdag 40 weken en verwacht dat ik wel ga plussen...heb al een afspraak met de gyn als hij er donderdag niet is gaan ze me inleiden.
Dus hopelijk is dit mijn laatste weekend zwanger, en heb ik volgende week mijn kleine jongen gezond en wel in mijn armen!

Heb trouwens nog acupunctuur gehad; heb nog steeds twee kleine naaldjes in mijn schouders, maar het heeft niets geholpen, wel wat krampen gehad maar heeft weer niet doorgezet...

xxx
 
Hoi,
Ik hoop voor jullie dat jullie allemaal vlot mogen bevallen meiden! Ik herken het gevoel van het vreselijk zat zijn! En ik ben 'pas' 36wk4dg haha.
Heel veel succes!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan