40 weken!

Vandaag is het de dag dat ik uitgerekend ben en helaas nog geen ukkie inzicht :( ik wil hem zo graag in me armen vasthouden en kusjes geven pfff me geduld raakt nu echt op!! Wanneer komt hij nou :( ben af en toe echt chagrijnig omdat ik zo graag wil dat hij komt grrr gelukkig in het weekend 2 verjaardagen dus wel afleiding al hoop ik dat hij in het weekend zal komen! Maar ik voel nog helemaal geen gerommel .. En we wachten maar weer
 
ik ben van het weekend 39 wkn en ook uitgenodigd maar durf niet te gaan . Heb veel pijntjes en me zithouding is ook niet al te best . Dus geen afleiding . Ligt je vluchtkoffer al in de auto of neem je die achteraf pas mee ?
 
Heb ook wel last van pijntjes maar anders zit ik dag en nacht thuis en dat trek ik helemaal niet! Ga ook nog gewoon naar de stad enz weliswaar voor een uurtje en heb dan ook pijn in me rug maar anders duurt het wachten nog langer :) mijn vluchtkoffer staat in me kamer ik hoop dat ik hem dit weekend mag gebruiken ahahah
 
hahah oke ik snap het ik had gister ook ineens in een frisse neus de stad in maar het was al 20:30 hihi . En sluiten om 21:00 dus was geen goed idee en niet geweest . Ik zit ook alleen maar thuis , omdat ik niet veel kan lopen buiten door pijntjes . Alleen als ik voor co moet in het zkh gaat me man mee en ga in nog even wat lopen en winkelen pff . Hopelijk duurt het voor ons alle niet lang meer .Neem je maxicosi gelijk mee of neemt je partner die bij het ophalen ?
 
Ik ben nu 39+3 en voel al vanalles sinds 37+1, en geloof me, dat is geen pretje... Het kan maar beter gewoon echt beginnen als je denkt wat te voelen. Ik voel nl elke dag wel iets,aar durf onderhand niet eens meer te hopen dat t begonnen is...
Ik doe ook nog wel gewoon m'n ding, maar wel met beleid. Zouden morgen eigenlijk n bruiloft hebben, maar daarvoor moeten we bijna 2 uur rijden en dat zie ik nu echt niet meer zitten, dus dag hebben we afgezegd. Alles in de buurt vind ik wel ok, tenzij m'n hoofd er gewoon niet naar staat, dan is t jammer.

Je voelt nu dan nog niets, maar het kan zo maar opeens beginnen en dan ben je misschien vannacht al wel mama ;-)

Succes met de laatste loodjes!
 
Alhoewel het eigenlijk nog steeds heel normaal is dat je de 40 weken volmaakt, het is wel een lange weg vanaf de 37 weken vind ik.

Ik ben komende week 39 weken en hoop elke keer dat er wat gaat gebeuren, maar met een beetje pech kan dit kleintje ook met Sinterklaas nog komen pfff.

En ik doe alles eigenlijk nog, alleen niet meer dan een half uur van het (zieken)huis vandaan ;-)
Ik loop ook twee keer per dag met de hond, een kwartier tot half uur. Liep nog naar de buurtsuper maar nu liever niet meer. Verjaardagen heb ik geen zin meer in, hier toch flink krampen 's avonds.
 
Spannend he meid..

snap dat je het zat bent dat was ik op een gegeven moment ook! Een schrale troost.. het duurd nog max 2 weken voor je je zoontje heerlijk in je armen kunt sluiten. Succes met wachten..
 
Terug
Bovenaan