40+ zwanger

<p>Goedemorgen allemaal. Ik ben vandaag 40+3 zwanger. Ik voel nog helemaal niets. Geen voorweeën etc. Gister avond was ik alleen misselijk en werd er vannacht wakker van. Was ook wat koud aan aan rillen/beetje zweten. Heb toen gedoucht. Na een uur of 2 zakte de misselijkheid weg en kon ik weer slapen. Nu ben ik weer heel licht misselijk. Is misselijkheid ook een teken van een naderende bevalling? Of wordt ik gwn ziek? Baby voel ik goed bewegen. Rugpijn komt en gaat. Straalt wel uit naar schouder. </p>

Mijn weeën waren begonnen met 40+4, ik voelde me die dag ervoor ook niet lekker en de dag (avond) dat het begon was ik super moe en wilde eigenlijk alleen maar slapen en voelde me wel heel goed.  Omdat het zo lang duurde adviseerde iemand mij trappen te gaan lopen en veel te gaan lopen. Dit werkte bij mij, dezelfde dag begonnen mn weeën. (Als je de 40 overheen bent doe je alle gekke dingen die je worden verteld ?)
succes met de laatste loodjes en probeer vooral nog veel te slapen als dat kan! Nog eventjes en het ligt op je buik! ?

Ik ben met 40+4 bevallen ook, en voelde van te voren niks aankomen. Ineens braken de vliezen en begon het. Maar vond het oneindig duren het wachten en geen voortekenen hebben. Had elke dag het gevoel dat het nooit ging komen haha 

Hier begon het met 41 weken met een paar druppels bloed en lichte krampen. En met 41.1 bevallen. Verder voor 41 weken ook niets gevoeld. Succes met de laatste loodjes en een voorspoedige bevalling gewenst! Het kan echt niet lang meer duren, maar ik weet uit eigen ervaring dat elke dag op dit termijn wel een maand lijkt te duren..

Hoi hoi... zelf bevallen met 41 w 2 dagen... ( ben zondagochtend 3 maart  wel gestript en dacht nou voel niks dus gaat nog wel dagen duren) en toen om half 2 in de nacht werd ik beroerd wakker alles kwam er uit.. onder de douche gaan staan en toen begonnen me weeen en kwart over 7 in ochtend was onze zoontje er...
was gestript en toen zeiden ze ook mocht fit niet helpen komen we nog keer proberen 2 dagen later... dus ging er echt vanuit dat nog heel lang zou duren hihi 

Ik werd echt met 39 weken elke dag al bericht door familie en is de kleine er al...?
dus succes met laatste loodjes...kan niet heel lang meer duren nu...

En inderdaad probeer veel te slapen mocht dat lukken...goed uitrusten... ik vond die laatste paar dagen echt heel lang duren.. maar ik dacht langer als 42 weken duurt het niet want dan moest ik in ziekenhuis bevallen... en toen het begon dacht ik waarom wilde ik ook al weer dat het zou beginnen haha... en weet je zeker bij je eerste kindje je weet zo niet wat je kunt verwachten en hoe lang alles duurt,..

ben heel benieuwd wanneer de kleine van jouw zich meld☺️

Terug
Bovenaan