40w+2 dgn

en ja dan ben je 2 dagen over tijd....... al enkele malen voor een gedeelte gestript maar tot nog toe zonder resultaat............................ dus blijven wachten...................
Mijn bekken voelt aan als snot elke beweging doet pijn...............maar we blijven volhouden!!
Ukkepuk vindt het nog geweldig daar binnen.
Elke avond ga ik weer slapen met het idee dat het wellicht vannacht dan gaat gebeuren, spannend hoor maar het duurt nu toch best wel lang.

iedereen succes met de laatste loodjes (ze worden nu toch echt wel wat zwaarder)

groet Froukje

Hoi Froukje,

Ik word morgen voor de eerste keer gestript en ik hoop op snel resultaat. Weet niet eens wat ze dan doen want onze eerste is gewoon spontaan op gang gekomen dus????
Jij ook veel s6 met de laatste loodjes en ik hoop voor je dat je snel bevalt.

XXX Chan

Hallo Meiden,
Vervelend het de datum voorbij gaan.
Hier 40+1 dus nog maar net maar heb wel zo iets van het mag nu wel komen. Maar wat stippen ze bij jullie al vroeg mijn gyneacoloog doet dat pas na 41 weken.
S6 allebei en hopelijk een voorspoedige bevalling.

Gr. Gea

Hoi,

Bij onze 1ste was ik 42 week. Ik had een hele goeie zwangerschap dus ik vond het helemaal geen probleem, ik was natuurlijk wel erg nieuwsgierig maar ook een beetje bang voor wat er zou komen. Nu bij de 2de mag het bij mij ook wel met 40wkn (ben ik donderdag) maar ze gaan bij ons ook pas bij 41 wkn wat doen, tenzij anders noodzakelijk.
Heel veel succes!

Groetjes Renate

bedankt meiden,

ze zijn bij mij extra vroeg begonnen met strippen ivm mijn voorgeschiedenis en ik al vanaf het begin van deze zwangerschap heb aangegeven erg tegen de laatste weken op te zien en dan bedoel ik na de de 40 weken grens. Mijn verloskundige heeft alle begrip dus vandaar het vroege begin, gelukkig was er al wel wat verweking anders hadden ze helemaal niet kunnen strippen............
morgen naar de gyneacoloog voor een check-up en dan maken we verder een plan.
groetjes Froukje

Terug
Bovenaan