40wk en 1dag

Vandaag ben ik 40wk en 1 dag zwanger en ik ben het zo zat alles zit me tegen, mijn bekken doen zeer, en ben erg moe.
Ben ik de enige ahhaha.

Nog even en dan komt mijn kleine mannetje.
Ik kan niet wachten.
 
Je bent zeker niet de enige! Weet precies wat je bedoeld. Lichaam wil niet meer en ben super nieuwsgierig naar mn ventje. Geduld hebben maar. Hoop voor jou dat ie snel komt.
Zelf ben ik morgen 39 weken. Ben benieuwd dus...
succes
groetjes Hanneke
 
ppff hier nog 1tje vandaag 40w4d en kan niet wachten tot het begint! ben er helemaal klaar mee en ook ontzettend nieuwsgierig naar ons meisje! Gisteren ben ik bij de vk gestript maar lijkt zijn werk ook niet te doen helaas.. Dan maar weer rustig afwachten..
Groetjes Sandra
 
Nou hier ook nog een w8ende...morge 41 weken...ben ook erg nieuwsgierig...veel last van rug en buik...maar nog niets wat echt op weeen lijkt! Morge laatste controle vk word dan ook gestript hopelijk heeft dit effect en hebben we dit weekend onze kleintje in onze armen...anders volgende week naar ziekenhuis!
 
Pfff i feel u. Ik ben morgen 40 weken en ben het echt zat. MIjn bekken doen ook pijn en de harde buiken.. dat word ik echt gek van.. Het mag nu wel komen joh.. Ik word donderdag door de VK gestript.. ben reuze benieuwd naar mijn mannetje en hij mag ook echt nu wel komen..

Vergeet niet dames, we hebben de 40 weken gehaald, die twee weekjes kunnen er dan ook wel bij ;).

Succes met de laatste loodjes.

Groeten Kawtar
 
Ik ben bijna 40 weken zwanger en voel me naar omstandigheden best goed. Ben wel heel nieuwsgierig naar de kleine! Na zoveel te hebben ingelezen over de bevalling denk ik Bring It On! Maar goed, dat hebben we niet in de hand helaas. Wordt wel gek van al die informerende berichtjes van bezorgde kennissen... Goed bedoeld maar soms wel irritant bij de zoveelste.
 
Terug
Bovenaan