40wk

Hallo 40wkers
Zijn jullie het ook zo zat, nou ik wel, heb mijn huis al zes van onder tot boven gedaan, de tuin heb ook al 20 keer gezien, de buurvrouw loopt al hard voor me weg als weer een praatje wil maken(grapje), nee echt ik verveel me dood thuis, dat wachten duurt me wel erg lang,hebben jullie geen leuke tips die je kan gaan doen zonder dat je er moe van wordt (geen lezen hoor)Ze zeggen dat ik er juist nog even van moet genieten, maar wachten duurt ook lang hoor
ik hoor het wel enne succes met de laatste loodjes
Enn ongeduldige zwangere
 
hoi Syl,ik ben 38 wkn maar ben het ook zat hoor.de vk heeft gezegd dat ik gewoon iets moet verzinnen:ik ga bijv de klertjes wassen en ophangen en wat oude fotoboeken bekijken.ook m ´n zwdagboek bijhouden,anders kont het er straks niet meer van.ik zou wel een lekker stukje willen fietsen,of wandelen,maar veel last van schaambeen en bekken.de baby is nog niet helemaal ingedaald,maar goed op weg.het is niet echt zat zijn,maar ook het verlangen naar dat kleine mensje in m ´n buik.gewoon nieuwsgierig.

succes!! linda
 
Hoi,

ik ben morgen 40 weken en ik heb ook al alles gedaan...
Van mijn man mag ik niks doen in huis... erg he?

Gister begon bij mij hoopte ik de weeen, maar helaas. Nu is het weer stil in de buik.

Ik hoop nu echt dat ze komt, want ik wordt ook hartstikke gek van mensen die vragen/bellen: is ze er nog niet?


Sterkte met de laatste loodjes, voor we het weten zijn we mamma !!!!


Knuffels,

Eystathia
 
hoi

40 +3 hier...
ben net naar de HEMA geweest

elke dag Iets Doen

houdt je fit en alert

gister in de kroeg om de hoek 'koffie' gedronken met mn nichtje

joepie
had nog even nagevraagd of ik gewoon kon blijven fietsen en aangezien ik me wat dat betreft nog wel redelijk fit voel...

bleeeeeh wachten duurt lang en het huis is erg Leeg op de een of andere manier

het BIJNAmama syndroom

nou ja ik heb dan weer niet zo'n zin om te poetsen (kom gezellig hier poetsen!)
nestdrang heeft mijn man meer dan ikzelf geloof ik - ook wel es fijn.
 
Hoi,

Ik ben nu 38 weken en niet de zwangerschap zat, maar wel heel nieuwsgierig. Ik bedoel; van mij mag de kleine ook komen (of eigenlijk over 3 dagen of erna, want heb een infectie en die moet eerst weg).
Omdat ik ook niet zo heel ver meer kan lopen, ben ik begonnen aan een lapjesdeken! Nou had ik nog nooit een naald van dichtbij gezien (nou ja, een keer vroeger op school met handenarbeid), maar echt mijn ding was het niet. Nu ik ermee bezig ben geniet ik ervan. Zo ontspannend en leuk, nuttig ook nog. Misschien een tip?

Succes in elk geval!

Liefs Mariska 2
 
Terug
Bovenaan