41 en zwanger wie nog??

Wie is er nog meer "op leelftijd" die een kleine krijgt. Het is niet mijn eerst maar de vierde, van een andere man.
De reacties liegen er niet om! en zijn niet allemaal even leuk.
(16 weken zwanger)
 
hoi,

trek het je niet aan joh, ik ben 32 en word soms al oud bevonden door sommige, mijn eerste kreeg ik op m'n 24ste , maar toen we een 2e wilde liet dat ruim 5 jaar op zich wachten, als jij gelukkig bent met de kleine is toch alles ok toch?
mensen hebben overal een oordeel over .
groeten sandra
 
Leeftijd doet er toch niet toe vind ik.Of het nou je eerste of vierde is.Mijn zus d'r schoonzus kreeg ook vlak voor haar 40ste haar eerste kindje
en vlak voor haar 41ste nog een tweeling erbij.Iemand van 40 heeft iig genoeg levenservaring op gedaan om een goede ouder te zijn!
 
Ik ben 43 jaar en raakte, 1 maand nadat ik de liefde van mijn leven leerde kennen, zwanger. Totaal onverwachts omdat de kans dat ik nog ooit zwanger zou raken zo goed als uitgesloten was. Door mijn leeftijd hebben we dit pas na de uitslag van de onderzoeken aan iedereen laten weten. En ja, dit maakte enorm veel verschillende reacties los bij mensen: van blijdschap tot aan verwijten toe. En vreemd genoeg zijn het juist de mensen in onze directe omgeving die met ons meeleven, die zien hoe gelukkig we met dit onverwachte kadootje zijn. Aan negatieve reacties hebben we geen behoefte, deze reacties laat ik ook lekker van me afglijden. Over 3 maanden hopen we onze dochter te mogen verwelkomen.

Geniet van deze zwangerschap en geniet vooral met de mensen die met jou zich verheugen op dat kleine wondertje.

 
hier 39 en zwanger van 2-e. Heb gelukkig nog geen negatieve reacties gehad. Misschien ligt het gewoon aan de mensen die jij kent/tegenkomt. In mijn vriendenkring is het normaal om later aan de kinderen te gaan. Trek je er niets van aan hoor. Ik weet zeker dat ik nu een betere moeder ben als dat ik 10 jaar geleden zou zijn geweest. Gewoon genieten van dit late kadootje.
 
Hoi, ik vind het een heel herkenbaar verhaal!
Alleen dan net andersom: Ik ben 'PAS' 20 jaar.
Da's ook een mooie leeftij voor reacties!

Gefeliciteerd en veel plezier met je bebie!
 
ik was ook pas 20 toen ik de eerste kreeg en wat thaiza ook al zegt,ook een mooie leeftijd voor comentaar...maak je er niet druk om joh,zolang jullie er maar gelukig mee zijn! en ik weet zeker dat een wat oudere moeder meer geduld heeft dan iemand van bijvoorbeeld thaiza (geen aanval want ik was zelf ook pas 20 dus!) maar je bent gewoon rustiger! geniet er gewoon lekker van,het gaat toch al zo snel!!
 
Ikzelf ben 32 en zwanger van de eerste (dat vond mijn arts nog jong). Een goede vriendin van mij is 41 en wil graag zwanger worden (ze heeft nog geen kinderen). Het gaat toch niet om de leeftijd maar om je gevoelens en dat wat je een kind kan bieden.

Lekker van genieten hoor!
 
Terug
Bovenaan