41 en zwanger

hallo, ik ben 41 en verwacht mijn 4e kind. Ben erg benieuwd of er meer zijn die een "2e ronde doen". Ik heb 2 kids uit eerder huwelijk van 18 en 16 jaar en samen met mijn partner een zoontje van 18 maanden. Deze zwangerschap ( gisteren 10 weken) is erg vermoeiend, maar ja die leeftijd hé:)Straks weer die vruchtwaterpunctie wie kent het allemaal?
groetjes Beja
 
één van mijn mede-oktober mama's (van het oktober forum)is 42 jaar. Misschien kan je de oproep nog een keertje plaatsen op het oktober forum.

Groetjes Fanny
 
Hoi ik ken het wel, maar ik ben inmiddels bevallen.
Mijn zoontje is 4 maanden en ik ben 40.
Ik heb 4 kids uit een eerder huwelijk, ze zijn 18, 15, 12 en 9 jaar.
Nu hebben we samen dit kleine mannetje.
Ik heb geen punctie laten doen want het kindje was zoiezo welkom.
Vermoeiend was het wel want zoals je zegt je bent geen 20 meer.
Daarbij moest ik in het ziekenhuis bevallen vanwege hoge bloeddruk en is het uiteindelijk een keizersnee geworden.
Geniet van je zwangerschap want het is zo voorbij.
 
Hoi,
Ik ben 39 bijna 40 en ben 6 maanden zwanger.
Heb de punctie ed achter de rug.
Ik heb het idee dat ik niet anders zwanger ben als iemand van 30, maar misschien komt het nog.
In tegen stelling van andere 40 jarige
is het voor mij de eerste, ben ook enorm happy.
Als je iets specifieks wil weten laat het maar weten.
 
Met de zwangerschap van ons zoontje van 1,5 was ik ook niet zo moe, misschien is 2 in redelijk korte tijd niet meer zo verstandig op deze leeftijd?
Jammer dat je zwangerschap in het ziekenhuis moest eindigen; maar je hebt wel een gezonde zoon ( neem ik aan?)
Maar ik ben zeker van plan er van te genieten. Waarom een punctie? We zijn heel realistisch en denken dat een gehandicapt kind ons gezin teveel zou belasten. Klinkt erg egoïstisch ik weet het.
Leuk je eerste kindje op de "valreep" Anoniem van 39!!:)Gelukkig ook jij een punctie.

groetjes
Beja
 
Terug
Bovenaan