41 jaar en arts wil geen IVF meer. Advies?

<p>Hoi </p><p>Ik zit met een dilemma. We proberen bijna 2 jaar zwanger te worden. Ik heb vorig kaar met 6 weken een miskraam gehad en vorige maand met 5 weken. En 5 x een zwakke positieve test maar dan werd ik binnen 2 a 3 dagen ongesteld.</p><p>Ik word over een maand 41. Ik ben van binnen helemaal gezond. En ik heb nog voldoende hormoon om het follikel te laten rijpen. Alleen gaat het dus mis.</p><p>Mijn arts had mij gezegd dat we in september met IVF zouden beginnen maar vorige week zei ze ineens dat ze het geen goed idee meer vind. </p><p>Ze zegt dat ik dan 2 maanden "verspil" om op een natuurlijke manier zwanger te worden en dat de kans om een miskraam te krijgen bij IVF groter is. Ik ben nu helemaal in de war.</p><p>Wie heeft een gelijk soort situatie en kan mij advies geven?</p><p>Groetjes, susanne</p>
 
IVF lijkt ook niet nodig toch, want de bevruchting gaat prima. 
Is ook onderzocht of je misschien een vitamineb12 tekort hebt of een stollingsprobleem? En is er al eens gekeken of je baarmoederslijmvlies dik genoeg wordt voor een goede innesteling?
 
Terug
Bovenaan