41 weken en 3 dagen

Hoi Allemaal,

Vandaag ben ik 41 weken en 3 dagen. ik ben dus 10 dagen overtijd. Ik merk echt dat ik een emotioneel wrak aan het worden ben. Ik voel me zielig en ik wil gewoon mijn baby in mijn armen houden.
Ik word ook helemaal gek van al die mensen die me stalken of de kleine er al is. Nee! Dan hadden ze het wel gehoord! Natuurlijk ontzettend lief dat ze interesse tonen, maar het begint gewoon frustrerend te worden.
Vandaag ben ik voor de tweede keer gestript, maar ook dat lijkt geen effect te hebben. Als het kindje er donderdag nog niet is, word ik ingeleid.
Wie is er ook overtijd? Hoe komen jullie de tijd door? x

Ik hoor hier niet (ben een oktober 2011 mama) Maar vorig jaar is mijn dochter 12 dagen te laat geboren. 2 dagen voor het inleiden kwam ze toch nog spontaan. Ik vond het ook echt niet leuk en was er zo klaar mee :(.... Inderdaad constant smsjes en telefoontjes; is ze er al. Werd er gek van....
Kleine troost misschien voor je, mijn dochter heeft wel een hele goede start gehad. Had goed gewicht en lengte en heeft nu nog steeds een hele goede weerstand. Ik heb zelf het idee dat dat toch ook komt doordat ze gewoon wat langer bij mama is geweest ;)!!
Maar goed, daar heb je nu allemaal niks aan. Beebie moet gewoon NU komen!!! Heel veel sterkte met de laatste (hele zware) loodjes en heel veel geluk als de kleine er straks eindelijk is!!

Hey,

nog heel eventjes... Ook mijn oudste jongens waren allebei te laat. Tijn 41 + 2, Wout 41 + 3. Bij Wout vond ik het maar niets, was bij Tijn ingeleid en dat was helemaal mis gelopen en eindigde in een keizersnee. Was dus heel bang dat dat bij Wout ook zou gebeuren. Gelukkig niet! En ja, al die stalktelefoontjes zijn idd vervelend. Lekker actief blijven qua mail en hyves en zo scheelt ook altijd.
Probeer toch nog even te genieten van deze laatste dagen, je hebt hem of haar nu nog even voor jezelf. Nog maar heel eventjes en dan is ie er echt!

Sterkte!

liefs Natasja

hey

geen ervaring mee, maar snap wel heeeeel goed dat je ontiegelijk baalt! ik kan nu heel leuk zeggen: nog evntjes, maar denk niet dat je daarop zit te wachten ;) daarom: veel succes de komende dagen!!!

LIefs

ja meid... ik weet er ook alles van van vorige zwangerschap liep ik 9 dagen overtijd... zou ook eerst ingeleid worden maar diende toch eerder zelf aan... Maar is en blijft niet leuk dat je op je kleine wacht... en zeker als je zo graag wilt zien hoe en wat he!?! ik ben donderdag 40 weken... dus ben bang dat ik weer overtijd ga lopen...

Ik vind het nu ook best moeilijk om dingen te vinden om de tijd een beetje sneller te laten gaan...

nog veel sterkte en hoop dat de kleine toch snel komt!

Vandaag 41+6...inmiddels al 3x gestript, but nothing so far. Straks gaat de verloskundige proberen m'n vliezen te breken. Dan maar hopen dat ons kleine mannetje zin heeft om eruit te komen, maar vooralsnog heeft hij het prima naar z'n zin in mijn buik.
Heb het maar omgedraaid, i.p.v. ik ben zoveel dagen overtijd, hou ik mezelf voor dat ik uiterlijk woensdag m'n kleine man in m'n armen kan houden. Is even omschakelen, maar het werkt wel :) Verder krijg ik alleen braaf af en toe een sms of een facebookbericht, maar geen en?en?en? telefoontjes.

Nou meid, ik hoop dat je hier iets aan hebt, hoop dat je je baby snel in je armen mag houden!

Liefs, lady B

Geen ervaring maar kan het me goed voorstellen. Ben vandaag 39wk en best aan het aftellen. Maar net als Lady B houd ik rekening met 7+14, dan kan het alleen meevallen. Weet alleen niet als je al zover bent zoals jij je dat dan nog kan ;-)
Dus sterkte meis en zie graag je geboorteberichtje binnenkort!
Liefs Kim

Terug
Bovenaan