41 weken zwanger...

<p>Zijn er nog meer dames die al over tijd lopen?</p><p>Pfff,,, ik ben het zooo zat, van mij mag de kleine al lang komen. Ondertussen al 2 keer gestript maar helaas geen effect.  Gister ben ik overgedragen aan het ziekenhuis waar ik vrijdag een uitgebreide controle krijg. i hope so dat ik niet ingeleid hoeft te worden maar dat de kleine zich nog uit zichzelf aandient een dezer dagen.</p><p> </p><p> </p>

Hoi tine,
snap dat je er klaar mee bent en graag wilt dat de kleine komt☺️.
ik ben zelf nooit overtijd geweest, maar wel al 2x ingeleid en over 2 weken word ik voor de 3de keer ingeleid en wil alleen ff zeggen dat inleiden echt reuze meevalt! 
Hoop voor je dat het niet nodig is en je snel jullie baby mogen knuffelen, maar mocht het wel gebeuren maak je niet te druk.
Succes! 

Ooh vervelend!! Ik ben nu bijna 40 weken zwanger en ben er ook een beetje bang voor. Volgens mij zit ze voorlopig nog wel even prima. ?
Als ze er nog niet is gaan we de volgende keer bij de VK een afspraak maken om te strippen (iedere dag vanaf 41).. 
Hoop dat het niet zover hoeft te komen! Ik duim voor je dat je zsm bevalt. Sterkte en succes!! 

Ik ben bevallen met 41+5. Ik zou worden ingeleid maar wilde dit liever niet. Wilde graag thuis bevallen. Ook op aanraden van de verloskundige de dag ervoor wonderolie genomen ( smiddags). Savonds zijn toen de weeën begonnen en snachts is ons dochtertje geboren :)

Hier is de eerste geboren in de nacht voordat de inleiding gepland stond (41+5). De verloskundige vertelde later dat dat heel vaak voorkwam dat het kindje net voor de geplande inleiding toch nog zelf bedacht te komen. 
Ik hoop voor je dat dat bij jou ook zo is. Succes met de laatste loodjes!

Ik dacht ook dat de kleine er nooit uit zou komen, en ben uiteindelijk de dag dat ik 42 weken was bevallen. Houd er rekening mee dat je pas na 42 weken echt overtijd bent. Je uitgerekende datum is een schatting. Groetjes :) 

Dank voor jullie reacties!
Door alle negatieve verhalen die ik heb gehoord over inleiden zie ik daar extra tegenop. Mijn eerste bevalling was ook geen pretje en hoopte nu op een thuisbevalling..
Er is nog hoop:) maar dan moet t niet te lang meer wachten. Fingers crossed

Terug
Bovenaan