41 weken.....

nou ben vandaag 41 weken en 1 dag zwanger pffff ben het zo zat.
als de kleine er dit weekend nog niet is moet ik zondag naar het ziekenhuis voor een onderzoek(ben benieuwd wat voor een onderzoek)ik wil zo graag thuis bevallen en daar heb ik dna nog de kans toe tot woensdag want is het dan nog niet geboren dna moet ik woensdag naar het ziekenhuis en word ik ingeleid dus ik weet wel binnen zoveel tijd heb ik me kleintje vast.
ik heb al weken lang harde buiken ongesteldheidsgevoel maar nog geen kindje :-(
nou nogmaar even doorzetten.
meiden heel veel suc6 met jullie zwangerschap.
Groetjes
 
Hai Patriesje,

Ik wens je heel veel sterkte, "de laatste loodjes wegen het zwaarst!"
Ik zit nog in het begin en ben zoooo moe en heb een wee gevoel van binnen als ik niet heeeel veel eet! Kun je nagaan, dat vind ik al lastig!
Nog effe meid, dan is de kleine er!! Hoop dat alles goed gaat en de baby ervoor 'kiest' om netjes thuis te bevallen.
Good luck,
Caro
 
Vervelend is dat he, mijn eerste wou er ook niet uit. Toen moest ik langs de gyn. Die deed toen een echo om te kijken naar het kindje en het vruchtwater. Hij heeft gevoeld of alles nog dicht zat of niet en verder is er toen een ctg gemaakt om te kijken of het kindje het nog goed maakte en of er al weeënactiviteit was.
Ik wens je veel succes.
 
Hoi Patriesje

Bij mij wilde ze er ook niet uit zat daar binnen nog veelste fijn alleen ik vond het wat minder. Mijn VK gaf als tip: ga goed heet (sambal e.d) eten drink tonic of bitterlemon hier zit kenine in ga nog vrijen (zag ik zelf niet meer zo zitten) neem een warme douche (niet een optie voor nu) en neem eventueel een paracetamol, ik had 14 dagen last van loze weeen. Uiteindelijk was het allemaal niet nodig want ze had me gestript om 11.45 om 12.30 braken de vliezen en om 16.00 was ze er. Probeer het eens. Heel veel succes met de laatste loodjes en geniet ondanks dat je het zat bent van je dikke buik!
Gr. Sannie
 
Terug
Bovenaan