41weken3dagen...en ik loop nog steeds!!!

heeej,

Gefeliciteerd voor alle baby's die er al zijn..pff het gaat wel hard nu...
Zit ik hier op de bank 10 dagen overtijd en nog helemaal niets aan de hand..het begint bijna lachwekkend te worden.
Vanmorge naar het ziekenhuis geweest voor seritiniteitsonderzoek en ctg,
de gyn. zei dat ons het kind het nog perfect doet en kreeg een dikke 10!! placenta en vruchtwater nog prima!! Inwendig onderzoek, nog geen vordering, dus conclusie;
Als er dinsdag nog niets is mogen we ons om 8.00 uur melden in het ziekenhuis, om (als het kan) te worden ingeleid, en anders een veter om de boel te rijpen.. dus hoe dan ook dinsdag gebeurd er iets en dat is wel fijn om te weten!!

Moet zeggen dat ik het nu ook wel van me af kan zetten, voel me nog prima, ondanks wat standaard kwaaltjes..maagzuur, pijn in het schaambeen..enz..maar kom de dagen nog goed door!! En geniet nog maar zoveel mogelijk van de rust...!

Stiekem hoop ik jullie natuurlijk al eerder ander nieuws te kunnen brengen maar goed we wachten af!!!

Liefs Liesbeth

Hoi Liesbeth.

Heel veel sterkte met nu echt de laatste dagen. Hopelijk meldt de kleine zich voor dinsdag en anders op naar de inleiding (ik ben maandag aan de beurt, alleen benik dan pas 38 weken).
Succes
Nienke

Ja natuurlijk moet je er rekening mee houden dat je langer doorloopt dan de uitgerekende datum. Maar leuk is anders.
Hoop voor jou dat het toch nog snel uit zichzelf gaat beginnen.
In ieder geval een geruststellende gedachte dat het met je kindje nog heel goed gaat!

Ja natuurlijk moet je er rekening mee houden dat je langer doorloopt dan de uitgerekende datum. Maar leuk is anders.
Hoop voor jou dat het toch nog snel uit zichzelf gaat beginnen.
In ieder geval een geruststellende gedachte dat het met je kindje nog heel goed gaat!

Veel succes en sterkte nog de laatste paar daagjes en hopelijk komt jullie kleintje voor dinsdag nog uitzichzelf.
Maar het is indd wel fijn om te weten dat er anders dinsdag wat gaat gebeuren. Geniet nog even lekker van je rust.
Succes en zet hem op meid!!!

Liefs marielle 38w4d

Poeh, respect hoor! Ik zit er met 40 weken nu wel doorheen. Wel fijn dat je nu een uiterste datum hebt, het einde is toch wel in zicht!

Terug
Bovenaan