42 jaar en zwanger

Ik heb lange fertiliteit achter de rug ivf behandeling hebben ze niet willen doen .. op het einde zeide ze je hebt om eerlijk te zijn nog geen 5 procent kans om zwanger te worden.. ik heb mijn zinnen op iets anders gezet en ben beginnen diëten ben 4,5 kilo afgevallen nu 4 maanden na fertiliteit traject zwanger 5 ,5 weken langs echo geweest bevruchting heeft plaatsgevonden nog beetje te vroeg voor kloppend hartje , ben op van de zenuwen

Gefeliciteerd jullie beiden! Zo spannend deze periode hè. Wij zitten ook in een fertiliteitstraject en na mijn eerste terugplaatsing heb ik mijn eerste positieve zwangerschapstest ooit gehad. Ben heel blij en dankbaar maar de dagen kruipen ook voorbij tot de eerste echo. Ik ben nu net 4 weken en heb op 6 januari de echo.

Gefeliciteerd wat ontzettend knap ook van je dat het je gelukt is om af te vallen!

Ik herken de spanning, zelf ben ik 40 en hebben we 3 jaar de wens. En nu na ivf ook zwanger (en 2 miskramen gehad).

Op 30 dec de eerste echo. Enerzijds vind ik t prima dat het nog even duurt want vorige keren telkens slecht nieuws gehad dus vind het veel te spannend om straks weer misschien slecht nieuws te krijgen. Anderzijds wil je gewoon snel bevestiging dat het goed zit. Afleiding en blijven gronden zijn denk ik de twee toverwoorden

Terug
Bovenaan