42 weken nadert...

<p>Hoi allemaal, ik ben zwanger, al ruim 41 weken.. heb een dreigende overtijdscontrole gehad en alles was goed, ik mocht kiezen inleiden of afwachten. Omdat ik het graag spontaan wil laten beginnen en hoop op een thuisbevalling mag ik in overleg met de gynaecoloog en verloskundige nog afwachten.. Iemand ervaring mee? Ik begin er een hard hoofd in te krijgen! Ik heb seks, neem mn rust en lekkere warme douche/bad.. Heb net een rondje gewandeld in de hoop dat het iets zal opwekken.. Woensdag gaan ze me nog eens strippen en ik wil het hebben over het breken van de vliezen tegen de 42 weken aan, iemand verder tips?</p>

Bij mijn eerste duurde het ook lang. Met 41+5 uiteindelijk bevallen. De weeën begonnen spontaan die nacht ervoor. Dus zat met weeën de volgende morgen bij het gesprek over het inleiden. Uiteindelijk had ze in het vruchtwater gepoept en was ze een sterrenkijker dus met inleiden en vacuümpomp geboren. Zware bevalling en inleiden zorgde voor weeënstorm. Bij mijn tweede haptonomie toegepast door een verloskundige en die nacht begonnen spontaan mijn weeën en een snelle goede bevalling gehad. Nu bijna 39 weken zwanger van de derde en heb volgende week een afspraak voor voetreflex, hopen dat dat iets op gang brengt! Jij succes met de echt aller laatste loodjes..ik weet hoe je je voelt!! 

Dankjewel! Mijn vriend heeft aan de masseuse op zijn werk gevraagd wat drukpunten zijn dus heb net een voetmassage gehad, Haha. Inmiddels ben ik 41+3. Ik hoop dat jouw bevalling net zoals de 2e zal verlopen. Ik merk dat ik echt wat ongeduldig begin te worden nu omdat ik liever niet wil inleiden.. Maargoed, als het niet anders is dan geef ik mezelf daaraan over, alles voor de baby natuurlijk

Hoop dat de voetmassage iets op gang gebracht heeft. Ik begrijp je ongeduld heel goed, ik kan met 38 weken al niet meer wachten!! Wie weet start de bevalling de komende dagen vanzelf!! Heel veel Succes, kan niet meer lang duren voordat de kleine in je armen ligt. 

Goedemorgen,

Ik snap je heel goed. Ik ben uiteindelijk met 41+6 bevallen. Geen last van voorteken en mijn mannetje leek  te lekker te zitten. Ik had op vrijdag de afspraak voor inleiden maar donderdagavond 41+5 hebben ze me gestript. Rond 2 uur werd ik wakker en kon ik miet meer lekker liggen en uiteindelijk in vrijdagochtend om kwart over 10 mijn zoontje geboren. Een kwartier voor dat ik mijn afspraak had moeten zijn..

Hou vol, het kan elk moment gebeuren!

Helaas nog niks, Zonnebloempje ik hoop dat het bij mij net zoals bij jou ook nog spontaan zal beginnen. Heb een afspraak voor morgenmiddag om te strippen, ben echt in staat om straks op te bellen of het vanmiddag niet kan.. Alsof die ene dag verschil zal maken maar ik kan echt amper meer wachten.. ben zo bang dat het niet spontaan zal beginnen en dat wil ik zo graag :-( 
nog een paar dagen dan hebben we ons meisje en is het het natuurlijk allemaal waard, maar voor nu ben ik echt even teleurgesteld dat mn lichaam niks doet..

Ook dat gevoel herken ik heel goed. Ik had niks geen voorweeën of voortekenen en ik was er van overtuigd dat mijn mannetje de eerste baby zou zijn die zou blijven zitten ?.. maar aankomende zaterdag vieren we toch echt zijn eerste verjaardag.
De goed bedoelde opmerkingen van het kan elk moment gebeuren geloofde ik tegen deze periode niet meer!
Ik hoop dat het strippen voor jou doet, wat het voor mij deed! En dat je heeeeel snel mag genieten van jullie meisje!

Groetjes!

Hallo,
ik zelf was ook ver overtijd en heb mij laten inleiden uit eindelijk ik heb ook alles geprobeerd om het te versnellen maar echt alles maar niks werkte ik vertelde dit in het ziekenhuis en die lachte en zei dat mijn lichaam niet wist dat hij nu moest gaan bevallen en daar gewoon zelf niet achter zou zijn gekomen vooral bij je eerste kindje kan dat veel voor komen zeggen ze laten we hopen dat jou lichaam het wel gaat snappen!!

Terug
Bovenaan