42 weken vandaag en nog steeds geen beeb

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,
vandaag alweer 42W en nog steeds niks. woensdag wordt ik ingeleid zie er aan een kant toch wel tegen op. want weet hoe het gaat en vond de weeenstorm vrij heftig.
maar aan de andere kant ook blij dat het komen gaat. want ben helemaal op.
vandaag doe ik alles in het huis nog eens op orde brengen dat ik morgen lekker wat kan uitrusten, want moeten woensdag al om 7.15 op het ziekenhuis zijn. en me zelf kennde
slaap ik toch weer niet van de zenuwen.

alle andere veel succes
en meiden wat bevallen zijn van harte gefeliciteerd

veel liefs moontje

Hey hoi,

ik leef met je mee, lijkt me absoluut geen pretje nee!
Zet 'm op, je kunt het

Geen enkele bevalling is hetzelfde, hoor graag hoe het was!

Sterkte liefs G!

Tjee, 42w alweer: en dan loop ik te klagen omdat ik net 1 dag overtijd ben...

Ik wens je heeeel veeeel sterkte en succes met de bevalling en je weet in ieder geval dat je woensdag je wondertje in je armen mag houden!!!

Liefs Nika

hey hallo allemaal

ach ja overlopen is nooit leuk, of dat net 1dag of 14 dagen zijn.
je bent zo blij   als je  in de 37ste week bent want dan mag het.
maar je streef zo naar de uitgerekende datum. en die gaat dan ook zo maar voorbij.
ik zie aleen maar tegen de inleiding op. ben erg zenuwachtig en weet even niet waar ik het zoeken moet.
maar het komt vast en zeker allemaal goed.hoop ook dat jullie allemaal snel jullie kleintjes hebben.
bedankt voor jullie reactie
en jullie horen meteen van me.
veel liefs moontje

Hey hoi!

Zijn er geen andere maatregelen die ze kunnen treffen, zoals het doorprikken van je vliezen? Nu ben ik 11 dagen over tijd maar ik zit toch ook echt niet te wachten op een infuus hoor!!!! Getsie allemaal medicijnen in je lichaam ook niets voor mij!
Gaat het deze woensdag dan gebeuren of volgende week? Je hebt nog 2 dagen he? Of is de boel er nog helemaal niet klaar voor?

Groetjes

Dit kreeg ik over de mail vandaag, zucht; dat wil ik ook allemaal niet!

Je bent nu in week 42 van je zwangerschap, hieronder lees je wat er deze week in je lichaam veranderd is.
Moeder:
Om de kans op problemen te verkleinen wordt je  straks naar de gynaecoloog gestuurd. Meestal wordt je doorverwezen als je tussen de 10 en 14 dagen overtijd bent. De gynaecoloog zal naar alle waarschijnlijkheid kijken hoe groot je kindje is, de hoeveelheid vruchtwater beoordelen en een hartfilmpje maken. Het kan zijn dat je elke 2 dagen ter controle terug moet komen.
Uit onderzoek is gebleken dat het functioneren van de placenta na 42 weken vermindert. Dit houdt in dat je kindje dus ook minder voeding en zuurstof krijgt. Mocht er nog niets spontaan op gang gekomen zijn, dan zul je waarschijnlijk  na een  week worden ingeleid. De baarmoedermond zal met een speciale gel worden verweekt en als dit is gebeurd krijg je een infuus met een weeënopwekkend middel. Het toedienen gaat heel geleidelijk om te voorkomen dat de weeën plotseling te snel achter elkaar komen.
Baby:
Je baby zal waarschijnlijk schoon ter wereld komen en heeft misschien al lange nageltjes.

Hoi Moontje!
Ik wens je veel succes met je bevalling woensdag! Ik hoop dat het allemaal goed en vlot gaat verlopen!
groetjes van Iejoor
39 weken en 5 dagen

hoi gabriella
ja ze breken eerst de vliezen maar durf er nu al op te wedden dat er geen weeen komen was bij mijn zoontje ook. als ze de vliezen hebben gebroken. dan wachten ze een uur of er weeen komen. dan brengen ze een infuus aan. ja jij ook al 11 dagen is niet niks he,
maar hoop voor iedereen dat die kleine kaboutertjes er snel zijn

liefs moontje       42 w

Wachten ze een uur?
Waarom niet even lang als thuis?? Daar mag je er toch ook 24 tot 48 uur mee doorlopen? Het is dus niet vliezen doorprikken en weer naar huis?

Vanaaf ga ik naar de verloskundige en dan hoop ik dat ze mij een 2e keer stript. Aangezien ik de vorige keer al iets ontsluiting had en de boel al behoorlijk zacht was, hoop ik dat vanavond/  morgen de bevalling begint.

Zal bovendien de vk vanavond eens flink de oren van het hoofd vragen want wil echt niet ingeleid worden, snik snotter!

Gr.

Terug
Bovenaan