42+ weken zwanger

Vandaag zou de bevalling dan eindelijk worden ingeleid, met 42 weken zwanger, (ik was 19 aug. uitgeteld) en nog geen tekenen dat er iets "natuurlijk" gaat gebeuren.

Maar vanochtend toen ik belde om 6.30 bleek het scenario dat bijna nooit voorkomt dan toch het geval: alle verloskamers zitten vol en ik moet tot morgen wachten.

Aaaarggghhh...ik had me er toch echt op ingesteld dat het vandaag ging gebeuren, en ben nu echt teleurgesteld. Mijn geduld wordt al zo op de proef gesteld!!

Het goede nieuws is dat ze mij laten wachten omdat het babietje nog goed zit, de ctg scan goed is, het babietje flink beweegt.

Maar ik wil hem zo graag in mijn armen houden!!

Dit moest er even uit...weeeer een dag wachten...

Katja

jeetje wat zul je balen zeg....ik geloo dat mij hormonen op tilt zouden slaan hahaha...
sterkte met het doorkomen van de dag, rust maar lekker veel, dat zul je nodig hebben morgen dan...
succes morgen en we lezen het wel op het forum als de kleine is geboren hihi

groetjes Veronique mv Daniëlle (27-6-6) en Janneke (8-8-8)

jeetje, balen zeg!
weet hoe je je voelt, 42 weken is te doen, maar dan wil je ook echt een x bevallen!
zelf hebben ze mij drie jaar geleden om volle verloskamers, en het weekend 4 dagen langer laten lopen 18. dagen over tijd!
heb wel gezegd dat dat nu niet meer gebeurt, al moet ik naar belgie, hahahaha!
nou meid, hoop voor je dat je vanmorgen wel terecht kon, en dat je straks een heerlijk babytje in je armen hebt!

Jeetje zeg, en ik vond mezelf al een beetje zielig met mijn bijna 41 weken, maar dat van jou is echt balen! Is het je eerste kindje? Nou meid, nog eeffies volhouden (heb je vast al heeel erg vaak gehoord) maar morgen is hij of zij er eindelijk! Veel sterkte morgen!

Groetjes Marjen (40+5 zwanger vd derde)

Soheee, dat durven ze echt alleen maar over de telefoon te vermelden, denk ik. 't Is toch levensgevaarlijk om een zwangere van 42 weken zo'n boodschap te vertellen?!

Ik wens je heeeeeel veel sterkte met nog een dag wachten en doe je best morgen!

Jacoline.

Dat is wel ontzettend balen zeg! Meid veel succes nog met wachten en rusten vandaag! En heel veel succes morgen!!! We wachten in spanning af! Ik duim voor je morgen!!!

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan