42 weken!!!

Nou morge ben ik 42 weken!! De eerste hier die het volledig heeft uitgezeten...
Heel gek idee, morge moeten we ons om 8.00 uur melden in het ziekenhuis, om in te leiden...nu maar hopen dat de boel toch wel wat rijper is, zodat dat ook kan..anders krijg ik een veter...
Heeft iemand daar ervaring mee?
Voor mijn gevoel is er nog niets veranderd met vorige week, maar ik kan gelukkig niet van binnen kijken..:p
Morge loop ik ons huissie uit met de baby in mijn buik, en als ik terug kom als het goed is in de maxicosi..hihi Heeeeeel raar idee!!

Nou dames ik laat jullie zo snel mogelijk weten als die kleine er is!! iedereen nog veel succes met bevallen enz..!!

Liefs Liesbeth

Had nog gehoopt dat je uit jezelf zou beginnen maar helaas...

Je beeb heeft het gewoon heel erg naar zijn daar bij jou.

Meid heel veel succes morgen bij de inleiding.

Veter heb ik geen ervaring mee, met de eerste had ik al 2 cm ontsluiting dus toen werden mijn vliezen gelijk gebroken.

We wachten je berichtje af!

Had nog gehoopt dat je uit jezelf zou beginnen maar helaas...

Je beeb heeft het gewoon heel erg naar zijn daar bij jou.

Meid heel veel succes morgen bij de inleiding.

Veter heb ik geen ervaring mee, met de eerste had ik al 2 cm ontsluiting dus toen werden mijn vliezen gelijk gebroken.

We wachten je berichtje af!

Heel veel succes morgen! Hoop idd dat je lijf er klaar voor is. Met die veter geen ervaring. Heb wel gejoord dat dat is om de baarmoedermond te laten verstrijken. Zou fijn zijn als je m niet nodig hebt, maar heb geen idee of het vervelend is of zo. Hoe dan ook, ik hoop dat je een mooie bevalling hebt. Geweldig dat je nu heel snel kennis gaat maken met jullie kleine!
x Taraneh

Heel veel succes morgen! Hoop idd dat je lijf er klaar voor is. Met die veter geen ervaring. Heb wel gejoord dat dat is om de baarmoedermond te laten verstrijken. Zou fijn zijn als je m niet nodig hebt, maar heb geen idee of het vervelend is of zo. Hoe dan ook, ik hoop dat je een mooie bevalling hebt. Geweldig dat je nu heel snel kennis gaat maken met jullie kleine!
x Taraneh

Och jeetje meid, dat is ook niks zeg dat je die 42 weken vol hebt gemaakt. Hopelijk is de boel wat rijper en kun je morgen ingeleid worden.
Heeel veel succes en sterkte morgen. Ik wens je een voorspeodige bevalling en hopelijk kun je gauw met je kleintje lekker naar huis.
Zet hem op!!!

Liefs marielle 39w

Och jeetje meid, dat is ook niks zeg dat je die 42 weken vol hebt gemaakt. Hopelijk is de boel wat rijper en kun je morgen ingeleid worden.
Heeel veel succes en sterkte morgen. Ik wens je een voorspeodige bevalling en hopelijk kun je gauw met je kleintje lekker naar huis.
Zet hem op!!!

Liefs marielle 39w

Ik ben bij de eerste ingeleid met 42 weken maar heb nooit van een 'veter' gehoord...?!
Ik heb gel gekregen en daarna ging het gelukkig vrij snel voor een inleiding.

heel veel sterkte en succes morgen, gek idee he dat je morgen je kidnje krijgt ;)

Terug
Bovenaan