<p><span style="font-size: 17px;">Hallo allemaal, </span></p><p><span style="font-size: 17px;">Ben nieuw hier en nooit gedacht hier een topic te openen op mijn 44 jarige leeftijd. Ben trotse moeder van 2 volwassen dochters en trotse oma van een kleinzoon. </span></p><p><span style="font-size: 17px;">Inmiddels al 15 jaar bewust alleen (nee ook geen one night stands enz). Paar maanden geleden werd het contact met een goede vriend intiemer. 10 dagen geleden gebeurde het we belande in bed zonder voorbehoedmiddelen(ja dom dom dom dom) . </span></p><p><span style="font-size: 17px;">Aangezien ik meer operaties aan me baarmoeder heb gehad en volgens artsen 15 jaar geleden al zo goed als onvruchtbaar was maakte ik me op dat vlak niet zo druk. </span></p><p><span style="font-size: 17px;">Tot nu want me lichaam slaat op hol , elke avond menstruatie achtige klachten, brandend gevoel borsten,vlagen van misselijkheid, steken druk ten hoogte van schaambeen. </span></p><p><span style="font-size: 17px;">Dinsdag moet ik pas ongesteld worden maar de stress slaat nu echt toe. Ja het is me eigen schuld weet het.....</span></p><!--/data/user/0/com.samsung.android.app.notes/files/clipdata/clipdata_bodytext_201106_091936_085.sdocx-->