47 dagen overtijd.....maarre ze zijn er!

A

Anoniem

Guest
de duivels!! Alleen zijn ze niet rood, maar bruin! Jakkie!! (sorry, maar moet het even kwijt ). Zou  dat toch komen doordat ik zolang overtijd ben geweest? Normaal gesproken heb ik toch echt wel zuiver rood bloed, maar nu......
Ach ja, ik ben blij dat ik nu weer ongi ben, dan weet ik tenminste iets.....dat  wachten begon me toch  echt wel te vervelen.
Nu heb ik tenminste weer wat meer duidelijkheid, alhoewel.....waarom bleef het nu zolang weg??
Maar ja, zodra  ze weer vertrokken zijn, klussen maar!!
Groetjes, Chalala  

Hai chalala,

wat vervelend voor je joh, maar je hebt in ieder geval toch duidelijkheid ook errug fijn. Nu kan je er weer aan werken hihiihih. Ik ben nu zelf 52 dagen en nog steeds geen duidelijkheid en neg. test. Maar goed we blijven hoophouden, toch? Ik moet van mijn man anders in de kerstvakantie naar de dokter hier zie ik bhoorlijk tegen op, maar goed ik moet toch iets.

veel liefs wies

Chalala...wat vervelend zeg, ik hoop niet dat ik nu nog zolang moet wachten, 5 dagen vind ik al irritant...
Maar aan de andere kant kan je inderdaad weer flink klussen en hopen dat het de volgende ronde beter gaat!

X natascha

Terug
Bovenaan