48 uur na ovulatie test eisprong?

Goede avond,

Ik heb een vraagje,
Woensdag ochtend heb ik een positieve ovulatie test gehad (clear blue)
Savonds geklust en gister middag ook.
Sinds vandaag heb ik zeurend gevoel rechts in me lies.

Kan het zijn dat dit me eisprong is? 48uur na positieve test?!

En zo ja, heb ik dan genoeg geklust?! Vandaag klussen gaat namelijk niet ?

Hoor het graag!
 
Hallo truus.
Ik heb ook zo'n test gedaan en daar stond in de beschrijving dat die een piek meet en dat dan de eisprong 24/48uur komt na een positieve test.
Dus zou de beschrijven nog even lezen (ik had gewoon 1 van de action)daar moet het wel ongeveer in staan.
En Sperma kan 3dagen overleven dus als gister de laatste keer was zou het goed moeten zijn?.
Wil niet zeggen dat het ook gelijk raak is maar de kans is wel veel groter.
Groetjes sandra
 
Hoi Sandra, 
dit staat er in de gebruiksaanwijzing :
Een 'lachend gezichtje' (smiley) betekent dat je je LH-toename hebt ontdekt. Je twee meest vruchtbare dagen zijn vandaag en morgen. Wanneer je dus in de volgende 48 uren seks hebt, heb je een maximale kans om zwanger te raken.
alleen de dag erna had ik die krampen? Die zijn nu trouwens over. 
 
Ik had vorige maand dag 14 en dag 16 een smiley. Dag 16 had ik ook diezelfde krampen. Nu ben ik dus bang dat die test niet goed is gegaan ? 
niet dat er ik nu nog veel aan kan veranderen! Maar het zou me wel geruststellen als het allemaal wat duidelijker word. 
 
Gebruikte jij ook clearblue?
 
Ik had afgelopen maand op woensdag een smiley. Wij hadden de maandag ervoor en de woensdag (de dag van de positieve test) en de dsg erna geklust. Nu ben ik zwanger :). Het is dus voldoende blijkbaar :)!
 
mijn test was ook van clearblue trouwens
 
groetjes syl
 
Terug
Bovenaan