4atas

Hi,

Heel veel succes vandaag met strippen!!!
Hoop voor je dat t wat opleverd.

Dus wie weet snel een positief bericht van je.

Zet em op!

Ik duim voor je.

Liefs mama3007

He bedankt wat lief dat je aan me denkt, doet me goed :)

Het viel me erg mee gelukkig, zag er zo tegenop dat ik spontaan geen obstipatie meer had. Maar dat hoefde je ws niet te weten.

Nu maar afwachten, de kleine is uit logeren dus een perfecte vandaag. Ik heb voor donderdag nog een nieuwe afspraak. Is er nog niks gebeurd dan strippen ze nog een keer.

Ben benieuwd of het rommelen nog doorzet!

Oh gelukkig dat t mee viel.
En nu maar afwachten. Pffff t word wel steeds spannender he.

Hier rommelt t nog steeds. Ben net wel ff naar de stad geweest want tsja om nou de hele tijd thuis te gaan zitten..
Maar heb nog steeds niet t idee dat t echt gaat gebeuren hoor.
Heb namelijk ook nog prima eetlust. En ergens denk ik dat ik dat niet zou hebben als er echt wat zou gaan gebeuren.
Maar waarschijnlijk slaat dat nergens op?

Nou rustig aan jij. En hopelijk komt er wat actie. Zou handig zijn nu je oudste uit logeren is ;-).

En en en???
Hier is de rust weer wedergekeerd (helaas).

De knop moet bij mij ff om want misschien moet ik nog wel anderhalve week zo door.

Bah....echt geen zin in!!!

Hoop bij jou wel actie.

Jammer zeg! Wanneer ben je officieel uitgerekend? Het gaat nu bij de meesten wel rommelen denk ik, heb het ook iedere nacht, maar in de ochtend niks meer te voelen.

Nou hier alles weer rustig hoor, je wordt niet fitter van strippen ervaar ik.

Zou donderdag idd vragen of ze even wil voelen hoor mamma3007. De eerste was bij mij flink. Toen de vk vroeg of ik bij hem ook gestript was dacht ik.... Nee waarom niet eigenlijk. Eerste touche was ik ook al 40+ toen was de baarmoedermond al aan het verweken. Ze zijn hier ook homeopathische ingesteld dus kreeg 4 korreltjes pulsatilla mee voor elke dag 1 met precies 41 weken de eerste geboren. Maar goed waarom ze soms ietswel doen en soms niet is me niet helder.

Bij mij heeft het nooit gerommeld el86 haha ik heb nooit iets als voorweeen herkend :)

Mama3007 hoe zijn de andere bevallingen beginnen? Dit is de derde toch?

Terug
Bovenaan