4D echo, een drama :(

Yeah eindelijk is het dan zover ik kon bijna niet slapen vannacht. Gek hè? Ik had zoveel leuke dingen gehoord over de 4D echo en dacht nu zijn wij aan de beurt...
Hoe zit onze Uk eruit? Lijkt hij op ons?
Ook mijn vriend was helemaal in de gloria..

Helaas hadden we een andere vrouw die de echo deed maar dat mocht de pret niet bederven.

En toen..... een dikke navelstreng... voor zijn hoofd met als extra een paar voeten en handen.. wat we ook probeerde.. op mijn linker zij op mijn rechterzij.. beetje springen... helaas..

De vrouw zelf zei ach het is best aardig kijk hier een neus... hier een hand... en die bulten op zijn hoofd dat komt de navelstreng hoor die zitten er niet echt...
Het is dat ze vertelde wat ik moest zien wat ET is er niks bij. Kortom teleurstellend. Mijn vriend haakte letterlijk na 20 af toen zijn mobiel ging en hij met een smsje even reageerde dat hij zo zou bellen grrrrrrrr

Ach de vrouw zelf was redelijk tevreden zij ze en liet ons 75 euro afrekenen. Ze gaf een dvd met 20 min film en 4 zwart wit foto's...
Eenmaal buiten moest ik huilen. 75 euro gewoon weg gegooid geld. En Uk kost al genoeg maar ik dacht deze investering doe ik gewoon...

Het zijn ook de hormonen ik weet het. Ik ben heel blij met Uk en dat alles zo goed gaat.
Dus meiden geen medelij hoor sommige story's hier op het forum zijn pas om te huilen..

meissie toch, je had je er zo op verheugd...
je mag best even huilen hoor, dat is toch helemaal niet erg.
Hou maar in gedachten dat je je Ukje over niet al te lange tijd helemaal van top tot teen kan bewonderen!

liefs

He bah, ik snap je tranen. Wanneer je iedereen enthousiast erover hoort, dan heb je hoge verwachtingen...

De echo's zijn bijzonder, maar wanneer je je uk in handen houdt is het nog zoveel mooier!

Dikke knuf voor jou! Liefs grote broer

ach meis toch! kan me goed voorstellen dat dit echt even flink tegen viel! dus huilen mag hoor! net wat de andere meiden zeggen, nog even en dan houden we onze prachtige kids vast :) hopelijk kun je het snel naast je neer leggen! geniet van het heerlijke weekend wat voor de deur staat :)

Liefs!

Wat vervelend zeg! Wij hadden het vorige week ook... De klein lag in een stuit helemaal tegen mijn rug aan, waar dat echo apparaat niet bij kon komen en ook nog met de handjes en voetjes in het gezicht! Gelukkig mogen we gewoon over 3 weken terugkomen :)
Ik hoop dat je nog wel kan genieten van de beelden die je hebt.

ik moet morgen hahaha. Dus ik ben benieuwd of die van ons ook aan kan sluiten bij het ET gezeldschap. Dit zijn dingen die je van te voren niet kan regiseren toch. Bijzonder toch dat het kindje gewoon blijft liggen en wij ons druk maken om een mooi beeld. Ik snap je terleurstelling hoor! Zoals vele dames al benoemde... live beeld is toch mooier dan die echo gaan we van uit en dat begint al op te schieten. Ik hoop dat je idd nog een beetje van een lekker paasweekend met mooi weer kunt genieten. En later kan je er misschien een beetje om glimlachen.

Aaah dat is echt klote!!
Mocht je niet nog een keer terug komen??

Anders vind ik het echt schandalig!! bij onze geslachtsbepaling ging het ook niet zoals gewenst maar we mochten wel kosteloos terugkomen.

Je doet er namelijk helemaal niks aan!!!
Je mag best flink balen hoor en huilen ook!

Dikke kus amanda

zou toch echt proberen /bellen of je nog een keer mag .wij zijn 2 weken terug geweeste n echt 3 mooie foto s ,maar na 5 min wou die ze eigen niet meer laten zien ,dus na een kwartier (liggen,plassen ,springen ) zei ze echt nou dit wordt hem niet ,kom over 2 weekjes terug kosteloos ,denk dat als ik het zo hier hoor dus vrij normaal is ,zou het proberen hoor

groetjes ,m

Terug
Bovenaan