4D echo....ja of nee?

ik twijfel....
an de ene kant wil ik t dolgraag...aan de andere kant denk ik..mm....als ik sommige fotos op internet zie van 4d echos dan schrik ik me rot....wat een enge fotos soms!!

of ben ik de enige die zo denkt....

Zelf wil ik geen 4d echo, Wij willen ook het geslacht niet weten. Dat soort dingen lijkt ons het leukste bij de geboorte :-D

Maar ja er zijn idd 4d foto's waar je ook van kan schrikken. Alleen doen als je het echt wil

Ik vind zo'n echo ook nog best prijzig. Erg leuk om even te kunnen spieken, maar van dat geld kan je nog een heleboel spulletjes aanschaffen. En volgens mij is het moment van de echo leuk en kijk je mss nog een paar keer naar de fotootjes en daarna ook niet meer zo vaak. Dus wij doen het niet.

Ik zit er ook over in discussie met mijn vriend maar denk niet dak het doe. Vind die fototjes zo eng misschien is dat niet zo als het je eigen kindje is maar toch ik wacht lekker tot de geboorte...:)

Hi, wij hebben het bij alle drie onze kinderen laten maken incl een dvd en we vonden het geweldig. Niks eng! En dat terwijl ik er ook best bang voor was de 1e keer. Voor de kinderen zelf is het ook heel leuk omdat zij echt een baby zien, terwijl een normale echo voor heel vaag is. Wij hebben het wel pas veel later in de zwangerschap gedaan hoor, want dan zit er al veel meer babyvet aan je kindje waardoor er echt niets engs meer aan is.

Terug
Bovenaan