4d echo jan koning in ochten

ik ben even benieuwd ik ben op dit moment zwanger van ons eerste kindje een meisje. nu wil ik graag weten hoe de 4d echos bij 27 weken zijn bij jan koning in ochtend de 2d geslachtsbepaling was redelijk duidelijk maar de fotos helaas niet zo heel erg. iemand ervaring mee?

Ben daar zelf nooit geweest, hoor er wel vaak lovende woorden over. Ben zelf in Ede geweest voor 3d bij dimenszie, ook in veenendaal maar die fotos waren echt prut ?

Ik ben met een vriendin mee geweest naar Jan koning voor 4d echo, de foto's waren heel duidelijk en het filmpje ook, alleen is die man een beetje een vreemde vogel, vind ik ?
Zelf ben ik in Tiel geweest, helaas lag ons ventje niet goed (had arm voor zn gezicht, been ervoor en de navelstreng) van alles geprobeerd maar hij wilde niet anders gaan liggen, we zijn toen, zonder extra bij te betalen, een andere keer terug gekomen.. hele leuke, vriendelijke man daar.

Jan koning heeft misschien een goede reputatie opgebouwd maar die man moet met pensioen gaan. Hij is heel wisselend met de echo’s en info die hij erover geeft. Ik had een hele uitgebreide echo op cd... ik stond na 10 minuten weer buiten en in die 10 minuten had hij 3 telefoontjes beantwoord, terwijl hij de echo bij me aan t maken was zelfs. En vervolgens ook nog bespreken met me wat diegene aan de telefoon wilde!
later hoorde ik van vriendinnen die een veel minder uitgebreide echo hadden gekozen, dat hij hun veel meer had laten zien en verteld over hun kindje. Blijkbaar is het afhankelijk van zijn humeur wat hij tijdens een echo doet. Hoor veel verschillende verhalen over hem verder dus ben niet de enige. Daarnaast met 2 verloskundigen nog besproken en die gaven aan helaas wel vaker deze klachten/verhalen te horen. 
Advies; er zijn zoveel goede praktijken voor dat soort echo’s. Geef je geld niet uit aan de koning...

Jan koning heeft misschien een goede reputatie opgebouwd maar die man moet met pensioen gaan. Hij is heel wisselend met de echo’s en info die hij erover geeft. Ik had een hele uitgebreide echo op cd... ik stond na 10 minuten weer buiten en in die 10 minuten had hij 3 telefoontjes beantwoord, terwijl hij de echo bij me aan t maken was zelfs. En vervolgens ook nog bespreken met me wat diegene aan de telefoon wilde!
later hoorde ik van vriendinnen die een veel minder uitgebreide echo hadden gekozen, dat hij hun veel meer had laten zien en verteld over hun kindje. Blijkbaar is het afhankelijk van zijn humeur wat hij tijdens een echo doet. Hoor veel verschillende verhalen over hem verder dus ben niet de enige. Daarnaast met 2 verloskundigen nog besproken en die gaven aan helaas wel vaker deze klachten/verhalen te horen. 
Advies; er zijn zoveel goede praktijken voor dat soort echo’s. Geef je geld niet uit aan de koning...

Ik ben met 27 weken bij Jan Koning geweest en dat was een hele leuke ervaring! Een hele vriendelijke man met veel ervaring. We hebben hele mooie beelden gezien en mooie foto’s meegekregen. Het enige was dat ik zelf het scherm niet goed kon zien vanwege de indeling van de ruimte. 

Terug
Bovenaan