4d Echo

Hoi mede-zwangeren,

Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met een 4d echo. Ik heb nml. een bedrijf gevonden waar je, als je voor een pretecho gaat, een 2d, 3d en 4d echo krijgt.

Ik hoor graag van jullie ervaringen erover.

Groetjes Fanny
 
Ik vond het hartstikke leuk, 4D is bewegende 3D, als je kindje een beetje meewerkt en goed ligt kan het haal leuk zijn.
Zo zagen wij met de 4D het mondje open en dicht gaan, ze nam een slokje vruchtwater!
Waar ga je? Ik weet niet hoe lang je zwanger bent maa persoonlijk vind ik het mooier als je kindje al een beetje dikker is.
Ik ging met 30 weken en je zag al echt van die lekkere bolle wangetjes!

Veel plezier
 
Hoi An,

Wij zijn van plan om rond de 25ste week te gaan.
We hebben een bedrijf in Gouda gevonden die dat doet. En wat me opviel was dat het ongeveer evenveel koste als een gewone 2d pret echo.

Groetjes
 
Wij zijn toen in Delft geweest, hele aardige echoscopiste, bij ons kostte het 90 euro incl. foto's en DVD.
Met 25 weken heeft het ook al wat vet, dat maakt het echt veel mooier.
Ik heb er mooie foto's aan overgehouden, was op slag verliefd!!
Heel veel plezier!!!
 
Hoi,
Heb ook zo'n echo laten maken met 26 weken. Als je baby meewerkt, dan is het echt een geweldige ervaring. Het 2d is leuk, maar dan krijg je sommige beelden in 3d te zien..super gewoon.Echt een pasfoto van je kindje. En ja, het 4d is natuurlijk helemaal geweldig!! Bewegend 3d beeld. Wij hebben er een dvd van gekregen en tijdens de zwangerschap heb ik die echt helemaal grijs gedraaid. Inmiddels is onze dochter bevallen en heel grappig, bewegingen en echte typische uiterlijke kenmerken en trekjes herken je nu direct. Ik zou zeggen...ga heerlijk op die bank liggen en geniet er enorm van...het is een hele bijzondere en emotionele ervaring die je de rest van je leven bijblijft.
Fijne zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan