4d echo!

Vandaag hadden we de 4d echo en het was erg leuk om te zien! Hij lag wel heel eigenwijs met z'n hoofdje diep in mn bekken en steeds met de armen, voeten en navelstreng voor zijn gezichtje. Maar we hebben genoeg kunnen zien en op mijn verzoek ook uitgebreid het geslacht ;-) Dat was wel overduidelijk... Hij had flinke kuiten al volgens haar van het trappen en een mooi mondeje en schattig neusje. Vond ik uiteraard ook maar ik ben bevooroordeeld. Ze was erg verbaasd dat ik niet vaak naar het toilet hoefde omdat hij zo op mijn blaas zit met zijn hoofdje maar dat valt dus mee. Ze verwachtte wel dat ik na 30 weken flink die trappen naar boven (ribben) ga voelen - zien we dan wel weer. Het was even genieten en lekker alleen maar kijken naar mooie beelden in ons tempo. Super!
Verder locatie gevonden voor het trouwen en ook de ringen zo goed als uitgezocht. fijne avond meiden!!

Ga je trouwen???? Wat leuk! Ik ben vorig jaar getrouwd (18-9) en het was zo leuk. Wanneer is the big day? spannend allemaal voor jullie.En leuk van je echo zeg. Wij gaan nog een afspraak maken voor een 4d echo. En ik heb 16 maart nog een gratis echo bij de Fontys hogeschool. Daar had ik me een tijdje geleden voor aangemeld en vd week belde ze ineens. Het is wel gewoon een 2d echo en duurt wat langer dan normaal omdat iemand het aan het leren is. Maar ik neem de oma's mee dus wordt leuk! Moeten ze alleen niet verklappen dat het om een jongen gaat. Als dat maar goed gaat haha. Nou geniet van je foto's en beelden van je 4d echo hè! liefs chrissy

Thanks Chrissy! Heb het filmpje alweer een keer bekeken, heel leuk... Met hoeveel weken wil je gaan?
Wij gaan 9 april trouwen met dikke buik! Dat had ik echt nooit bedacht maar trouwen ook niet echt, vind het wel heel erg leuk. We houden het wel klein, ceremonie en daarna lunch en borrel met naaste familie en vrienden. Gelukkig krijg ik een goede bonus dit jaar....

Terug
Bovenaan