4D Pret-echo!!

Dag dames,
Ik vroeg me af of er (aanstaande) mama's zijn die een pretecho hebben gehad? De 20-weken-echo is alweer  een tijd geleden  en ik krijg alweer de kriebels als ik al die pretecho's op internet zie.
Ben benieuwd of er mama's zijn die ervaring hebben met een 4D echo en bij hoeveel weken zwangerschap. Het schijnt helemaal fantastisch te zijn en zelfs in kleur!!
Ben benieuwd naar ervaringen!!

Lot,
30 wkn + 5 dgn

Wij zijn vorige week donderdag geweest. Ik was toen 28 wk en het was echt prachtig. Zo mooi om te zien wat die kleine allemaal doet in mijn buik. De navelstreng in haar mond en lekker gapen bv. We konden ook zien dat deze dame een kopietje is van haar broer, grappig.

Ik zou het je aanraden want het is echt bijzonder om te zien hoor.

Meid,
als je het geld ervoor over hebt, zou ik het absoluut doen!!! Ik heb met 27w+5 een pretecho laten doen en ik zou het een volgende keer weer doen!!! Hier een plaatje van ons kleintje. We weten niet wat het gaat worden...dus gewoon baby!

Ik weet dus niet hoe ik een plaatje erop moet zetten, moet op 1 woord ofo, ik snap het niet...maar mocht je nieuwsgierig zijn, hier een link naar mijn babysite! Even de spatie tussen / en abo uithalen, dan doet ie t.

http://www.kindjeopkomst.nl/ abo/bs.php?bs=babystindt

Terug
Bovenaan