4D Pret-echo

Hey meiden,

Heb net een heel verhaal getikt maar het is dus niet goed gegaan. Ik heb geen zin om weer helemaal over nieuw te beginnen dus hier een verkorte versie:-(

Vorige week hebben we een 4D pret echo gehad. Helaas kregen we niks te zien omdat ukkie weggedoken was in de placenta. Dus we mochten vandaag weer komen. We kregen echt een prachtig mooi kindje te zien, het ligt nu in stuit dus met het gezichtje tegen mijn baarmmoederwand aan. Duurde wel even want het lag met die knieen en armen tegen het gezicht aan maar na een beetje duwen gingen die toch aan de kant.
Wat is dat toch gaaf zeg! Echt onwijs mooi om te zien:) We zijn helemaal in love:)

Verder ben ik echt aan het aftellen naar mn verlof.. nog 3 1/2 week.. Ik heb echt geen zin meer.. ik ben moe, veel hoofdpijn/duizelig en heb veel pijn in mijn bekken en rug.

Ik reageer niet veel hier op het forum maar lees wel al jullie verhalen hoor! Ben erg druk en heb met dit mooie weer weinig tot niet mijn pc aan.

Liefs Renate
 
Lieve Renate,

Wat fijn dat het nu wel is gelukt met de 4D echo! Gaaf hoor, zo'n mooi en prachtig kindje. Wij hebben a.s. dinsdag een afspraak voor een 3D/4D echo, ben heeel benieuwd om onze ukkies zo te zien. (ben dan 26+2)

Ben je nu al 30,5 weken? Jeetje wat gaat de tijd dan hard meid. Kan me heel goed voorstellen dat je uitziet naar je verlof, het word toch steeds zwaarder en met alle klachten die je omschrijft ben je toe aan rust.

Sterkte met de laatste weekjes werken.

Liefs Lynn.
 
@lynn30

Ja was echt onwijs gaaf!! Nu zijn onze verlangens naar ons ukkie nog groter. Spannend voor jullie morgen! Hopen dat de mannen meewerken:)

De tijd gaat heel hard.. ik ben nu 30+4 en heb vandaag voor het laatst gewerkt..
 
leuk he zo'n echo! wij hebben er gisteren ook een gehad... ons mannetje had alleen constant zijn armen en beentjes voor zijn gezicht... hopelijk mogen we weer terugkomen!
 
Terug
Bovenaan